На базі Великоп’ятигірської гімназії відбувся І етап обласного конкурсу «Добрих практик» освітян Житомирщини «Сучасна освіта – 2025»
27 грудня 2024 року на базі Великоп’ятигірської гімназії відбувся І етап обласного конкурсу «Добрих практик» освітян Житомирщини «Сучасна освіта – 2025».
Мета заходу – сприяти освітній реформі шляхом узагальнення та презентації кращого педагогічного досвіду й інноваційних розробок педагогічних та наукових колективів, здобутих у процесі реалізації завдань освітньої реформи.
У заході взяв участь Райгородоцький сільський голова Максим Самчик, який підкреслив важливість подібних ініціатив для розвитку освіти громади, акцентувавши увагу на ролі інновацій та творчого підходу педагогів у формуванні сучасного освітнього середовища. Голова громади також висловив подяку освітянам за їхню працю, наголосивши на значущості їхніх зусиль у реалізації освітньої реформи та вихованні майбутніх поколінь.
Основні завдання конкурсу:
підвищення рівня методичної роботи;
ознайомлення громадськості з досягненнями педагогічних колективів;
інформування освітянської спільноти, органів державної влади та управління про новітні досягнення освітян територіальних громад;
поширення інноваційного педагогічного досвіду;
виявлення творчих вчителів та педагогічних колективів;
сприяння професійному зростанню та розвитку компетентності педагогічних працівників у впровадженні пріоритетів розвитку освітньої галузі;
організація співпраці освітніх закладів;
підвищення престижу педагогічної праці в суспільстві.
Конкурс став платформою для обміну досвідом, пошуку нових ідей і підтримки інноваційних підходів в освітньому процесі.
На виставці було представлено 20 робіт педагогів із семи освітніх закладів територіальної громади.
Це авторські напрацювання педагогів, тематика та зміст яких відображають досягнення освіти громади у розв’язанні ключових завдань:
модернізація змісту освіти;
пошук сучасних підходів до організації особистісно-орієнтованого навчально-виховного процесу;
оптимальне поєднання традиційних і новітніх форм та методів навчання і виховання;
впровадження концепції Нової української школи (НУШ) тощо.
Усі роботи відповідають вимогам до оформлення матеріалів перспективного педагогічного досвіду, вирізняються різноманітністю тематики, змістовністю, новизною та актуальністю. Вони свідчать про постійний творчий пошук педагогічних колективів, відповідають чинним нормативним документам і державним освітнім стандартам. Роботи також відзначаються високим рівнем естетичного оформлення та практичною спрямованістю.