Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Райгородоцької сільської ради у 2023 році
РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
від року с.Райгородок №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Райгородоцької сільської ради у 2023 році
|
Керуючись пунктом "б" підпункту 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", реалізуючи вимоги Закону України "Про звернення громадян", на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, виконавчий комітет сільської ради
В И Р І Ш И В :
1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Райгородоцькій сільській раді у 2023 році взяти до відома (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів Райгородоцької сільської ради:
- регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги;
- забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням, встановлених законодавством, термінів та наданням відповіді заявникам.
3. Посилити контроль за розглядом заяв і скарг інвалідів, одиноких пристарілих громадян, учасників війни, сімей загиблих воїнів та учасників бойових дій.
4. Регулярно заслуховувати звіти керівників підзвітних установ і організацій по організації прийому громадян.
5. Старостам забезпечити проведення виїзних прийомів громадян по старостинських округах згідно графіку.
6.Загальному відділу сільської ради забезпечити належне документальне оформлення виїзних прийомів громадян та контроль за їх виконанням.
7.Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову.
Сільський голова Максим САМЧИК
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2023 РІК
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Райгородоцькою сільською радою протягом 2023 року з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Так, в сільській раді запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян; ведеться журнальний облік письмових звернень громадян, по кожному письмовому зверненню оформлюється справа; особистий прийом громадян проводиться сільським головою, першим заступником сільського голови та секретарем згідно затвердженого графіку та у міру надходження звернень фіксується у журналах особистого прийому громадян. На веб–сайті сільської ради розміщено графіки прийому громадян керівництвом. Систематично здійснюються заходи щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі яких лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на одержання обгрунтованої, повної та своєчасної відповіді.
За звітний період до Райгородоцької сільської ради надійшло 414 звернень громадян. З них колективних звернень - 6.
У 414 зверненнях було порушено 414 питань:
- на першому місці питання соціального захисту населення - 185;
- питання аграрної політики та земельних відносин – 48;
- питання комунального господарства – 28;
- питання охорони здоров'я - 10 ;
- питання житлової політики - 15;
- питання праці і заробітної плати – 8;
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 23;
- діяльності об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 4;
- екології та природних ресурсів – 4;
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 18;
- транспорту і зв'язку – 34;
- інших –31 .
Усі питання, які порушуються у зверненнях громадян, що надходять до сільської ради, уважно розглядаються керівництвом сільської ради та вживаються заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.
За наданням одноразової матеріальної допомоги продовжують звертатися громадяни, які потребують кошти на лікування або які з тих чи інших причин потрапили у складні життєві обставини. Для вирішення зазначених питань за рахунок коштів місцевого бюджету надано матеріальної допомоги громадянам на суму 230 тис. грн.
За результатами роботи всі 414 звернень громадян були вирішені по суті. Від загальної їх кількості вирішено позитивно 259 звернень, на 136 звернення надані кваліфіковані роз’яснення, а також порядок оскарження у разі не згоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями, відмовлено у задоволенні на 10 звернень, потребують розгляду ще 9 звернень.
Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення: пенсіонери, інваліди, члени багатодітних сімей, одинокі матері, яких найбільше турбують питання соціального захисту.
Під особистим контролем керівництва сільської ради перебуває розгляд звернень категорій громадян, які окремо зазначені в Указі Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008. Зокрема, це інваліди війни, учасники війни, ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші.
Усі звернення громадян розглянуті належним чином та опрацьовані з наданням обгрунтованих відповідей у встановлені законодавством терміни, жодне звернення не залишено без уваги.