Райгородоцька громада
Житомирська область, Бердичівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення

Дата: 27.01.2021 17:32
Кількість переглядів: 100

УКРАЇНА

РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

Шоста  сесія                                                                                 VIIІ скликання

 

від  22.01.2021р.                                                                                        № 83

 

Про відділ бухгалтерського обліку

та господарського забезпечення

 

Керуючись статтею 54 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вдосконалення та забезпечення ефективності роботи, враховуючи рекомендації постійних комісій сільської ради з питань бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку та з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, антикорупційної діяльності та гуманітарних питань, сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Утворити відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення.

2. Затвердити Положення про відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Райгородоцької сільської ради (Додаток 1).

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                      Максим САМЧИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток   до рішення

Райгородоцької сільської ради

від  22.01.2021р.  № 83

 

Положення

про відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення

Райгородоцької сільської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  (далі – відділ)  є структурним підрозділом виконавчого комітету Райгородоцької сільської ради.

1.2. Відділ утворюється Райгородоцькою сільською радою, є підзвітним і   підконтрольним сільській раді та підпорядкований сільському голові.

1.3. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями сільської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови прийнятими у межах їх компетенції, а також цим Положенням.

1.4. Відділ розташовано за адресою м.Бердичів, площа Соборна,23.

 

2. Основні завдання відділу

2.1. Основними завданнями відділу  бухгалтерського обліку та господарського забезпечення є:

2.1.1. ведення бухгалтерського обліку та господарської діяльності бюджетних установ та складання звітності;

2.1.2. відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

2.1.3. забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

2.1.4. забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

2.1.5.запобігання виникненню негативних явищ у бухгалтерському обліку та господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;

2.1.6. здійснення методичного керівництва та контролю за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності у бюджетних установах, які підпорядковані виконавчому комітету сільської ради. 

 

3.     Повноваження Відділу

3.1. Відділ бухгалтерського обліку та господарської діяльності відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:

3.1.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших  нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку та господарської діяльності, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

3.1.2. Складає на підставі даних  бухгалтерського  обліку   фінансову та бюджетну звітність, а також  державну статистичну, консолідовану та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;

3.1.3. Здійснює поточний контроль за:

- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державного казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

- вірне зарахування та використання власних надходжень виконавчого комітету сільської  ради;

- веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку та господарської діяльності бухгалтерськими службами бюджетних установ, які підпорядковані виконавчому комітету;

3.2. Своєчасно подає звітність;

3.3.. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;

3.4. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

3.5. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі

Консолідованої звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

3.6. Забезпечує:

- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

- достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

- повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

- зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;

3.7. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

3.8. Розробляє штатний розпис виконавчого комітету та відділів сільської ради на підставі структури і штатної чисельності, розпоряджень сільського голови;

3.9.Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня бухгалтерської та господарської дисципліни її працівників ;

3.10. Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

3.11. Організація бухгалтерського обліку та господарської діяльності реалізується за такими складовими:

• облік видатків;

• облік грошових коштів на рахунках установи;

• облік розрахунків по заробітній платі і стипендіях;

• облік розрахунків з бюджетом та позабюджетними соціальними фондами;

• облік розрахунків у порядку планових платежів;

• облік розрахунків з підзвітними особами;

• облік розрахунків з іншими дебіторами і кредиторами;

• облік необоротних активів;

• облік запасів та МШП;

• облік результатів виконання кошторису;

• складання і подання звітності до відповідних органів;

• організація проведення інвентаризації;

• організація контролю за бухгалтерською та господарською діяльністю установи;

• організація забезпечення бухгалтерського обліку;

• організація розвитку бухгалтерського обліку.

3.12. Здійснює обробку персональних даних працівників установи та інших фізичних осіб, які надали згоди та внесені до зареєстрованих установою баз персональних даних, виключно з метою забезпечення реалізації податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності, звітності до органів Пенсійного фонду України, іншої звітності, що містить персональні дані, а також внутрішніх документів установи з питань реалізації визначених законодавством прав та обов’язків у сфері трудових правовідносин і соціального захисту. Забезпечує захист персональних даних фізичних осіб, які обробляються.

3.13. Здійснює передачу персональних даних третім особам відповідно до

Закону України «Про захист персональних даних» та в межах виконання законодавства, пов’язаного з веденням бухгалтерського обліку та наданням звітності.

4.     Права Відділу.

4.1. Відділ має право:

4.1.1. Представляти виконавчий комітет сільської ради в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції відділу, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.

4.1.2. Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу виконавчими органами сільської ради первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.

4.1.3. Одержувати від посадових осіб апарату та виконавчих органів сільської ради та установ, для яких виконавчий комітет Райгородоцької сільської ради є головним розпорядником бюджетних коштів, документи, звіти та інформацію необхідну для виконання покладених на відділ функцій.

4.1.4. Вносити сільському голові пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

4. Керівництво відділу

4.1. Відділ очолює начальник відділу бухгалтерського обліку та господарської діяльності, який призначається і звільняється з посади сільським головою,  за процедурою передбаченою законодавством України.

4.2. Начальник відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.2.2. Розробляє посадові обов’язки працівників Відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами сільської  ради.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських, селищних, сільських  рад з питань обміну досвідом.

4.2.6. Бере участь у засіданнях   сільської  ради, виконавчого комітету, нарадах   сільського голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.

4.2.7. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.2.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.9. Виконує інші доручення керівництва.

4.3. Працівники відділу призначаються та звільняються з посади сільським головою.

4.4. Відділ  утримується за рахунок коштів сільського бюджету.

4.5. Начальник відділу та працівники відділу несуть відповідальність в межах своїх повноважень за виконання покладених на них обов’язків.

 

Секретар ради                                         Світлана БАРАНОВСЬКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь