Райгородоцька громада
Житомирська область, Бердичівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про утворення фінансового відділу

Дата: 10.12.2020 19:27
Кількість переглядів: 201

    • УКРАЇНА
    • РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

Друга сесія                                                                               VIІI скликання

 

від 07.12. 2020р.                                                                                  №    21 

 

 

Про утворення фінансового відділу

           

Відповідно до ст. 2 Бюджетного кодексу України, ст.ст. 11, 26, 42, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Утворити фінансовий відділ Райгородоцької сільської ради Бердичівського  району Житомирської області, як окремий виконавчий орган – юридичну особу публічного права.
  2. Затвердити Положення про фінансовий відділ Райгородоцької сільської ради Бердичівського  району Житомирської області. (додаток 1)
  3. Затвердити структуру та загальну чисельність фінансового відділу Райгородоцької сільської ради Бердичівського  району Житомирської області. (додаток 2)
  4. Уповноважити начальника фінансово-економічного відділу Райгородоцької сільської ради Мельничук Наталію Василівну на подання документів державному реєстратору для державної реєстрації юридичної особи – фінансового відділу.

 

 

 

 

Сільський голова                                                                Максим САМЧИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК  1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Райгородоцької

сільської ради

від 07.12.2020 р. № 21

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про фінансовий відділ Райгородоцької сільської ради

Бердичівського району Житомирської області

 

1. Загальні положення

1.1. Фінансовий відділ сільської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Райгородоцької сільської ради, що утворюється сільською радою, є підзвітним та підконтрольним сільській раді та її виконавчому комітету.

1.2. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним та Податковим кодексами України, законами України, Указами Президента України, постановами Верховної ради, Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, рішеннями сільської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови прийнятими у межах їх компетенції, а також цим Положенням.

1.3. Фінансовий відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

1.4. Найменування відділу: Фінансовий відділ Райгородоцької сільської ради Бердичівського  району Житомирської області.

1.5. Юридична адреса: 13362, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, село Райгородок, вулиця Соборна, 11.

 

 

2. Завдання та повноваження відділу

2.1. Основними завданнями відділу є:

 1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Райгородоцької сільської ради;

 2) складання розрахунків до проекту бюджету сільської ради і подання на розгляд виконкому та затвердження сільською радою;

3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Райгородоцької сільської територіальної громади;

4) розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;

5) здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених сільською радою;

6) здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

 

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

2) визначає порядок та термін розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

3) проводить на будь якому етапі складання проекту місцевого бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

4) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту бюджету перед поданням його на розгляд сільської ради;

5) бере учать у розробленні балансу фінансових ресурсів Райгородоцької сільської ради, аналізує соціально – економічні показники розвитку територіальної громади та враховує їх під час складання проекту бюджету;

6) організовує роботу, пов’язану із складанням проекту бюджету, за дорученням керівництва сільської ради визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами виконкому сільської ради матеріалів для підготовки проектів сільського бюджету;

7) забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису бюджету встановленим бюджетним призначенням;

8) здійснює у процесі виконання бюджету прогнозування доходів та проводить аналіз доходів;

9) організовує виконання сільського бюджету, а також разом з органами: державної податкової служби, державної казначейської служби, іншими структурними підрозділами виконкому сільської ради забезпечує надходження доходів до місцевого бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів;

10) забезпечує захист фінансових інтересів держави та місцевого самоврядування та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства;

11) складає розпис доходів і видатків місцевого бюджету, забезпечує його виконання, готує:

- пояснювальну записку про виконання бюджету,

- зведення планів по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з бюджету,

 - пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень, здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки сільського бюджету з іншими рівнями бюджетів;

12) здійснює у встановленому порядку організацію та управління виконання місцевого бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

13) проводить моніторинг змін, що вносяться до бюджету сільської ради;

14) розглядає баланси і звіти про виконання бюджету та інші фінансові звіти, подані державною казначейською службою та погоджує їх;

15) інформує сільську раду про стан виконання бюджету та подає на затвердження звіт за кожний звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік);

16) розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету;

17) проводить разом з органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг;

18) готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;

19) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету сільської ради;

20) аналізує діяльність роботи бюджетних установ і подає пропозиції щодо їх вдосконалення;

21) розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, організацій;

22) забезпечує створення належних виробничих та соціально – побутових умов для працівників відділу;

23) готує та подає сільській раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього;

24) здійснює інші, функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

3. Права відділу

3.1. Відділ має право:

1) одержувати в установленому порядку від виконавчих органів сільської ради, державної казначейської служби, державної податкової служби, інших державних органів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складання проекту бюджету та аналізу його виконання;

2) в установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до ст.117 Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення, передбачені Бюджетним кодексом України;

3) залучати фахівців інших структурних підрозділів сільської ради, підприємств установ та організацій, об’єднань громадян до розгляду питань, що належать до його компетенції;

4) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами сільської ради, підприємствами, установами та організаціями а також органами державної податкової служби, державної фінансової інспекції та державної казначейської служби.

 

 

4. Керівництво відділу

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.

4.2. Начальник відділу:

1) здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, визначає ступінь відповідальності своїх підлеглих;

2) розробляє та затверджує функціональні обов’язки працівників відділу;

3) затверджує розпис доходів і видатків бюджету сільської ради на рік і тимчасовий на відповідний період;

4) забезпечує відповідність розпису бюджету встановленим бюджетними призначенням;

 

5. Фінансово-господарська діяльність фінансового відділу

5.1. Фінансовий відділ утримується за рахунок коштів сільського бюджету.

5.2. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників фінансового відділу затверджується рішенням сесії сільської ради.

5.3. Штатний розпис та кошторис фінансового відділу затверджується  сільським головою до порядку складання, розгляду, затвердження та  основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228.

    5.4.Порядок ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності у відділі здійснюється, в установленому законодавством порядку.

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                        Світлана БАРАНОВСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК  2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Райгородоцької

сільської ради

від 07.12.2020 р. № 21

 

 

 

 

СТРУКТУРА

і штатна чисельність фінансовий відділ Райгородоцької сільської ради Бердичівського  району Житомирської області

Назва  відділів та посад

Кількість штатних одиниць

 

1.

Начальник відділу

1

2.

Головний спеціаліст - бухгалтер

1

3.

Головний спеціаліст

2

 

ВСЬОГО:

4

 

 

 

 

 

Секретар сільської  ради                                       Світлана БАРАНОВСЬКА

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь