Райгородоцька громада
Житомирська область, Бердичівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Пояснювальна  записка   до  проекту рішення про бюджет Райгородоцької сільської  територіальної громади на 2025 рік

Дата: 20.12.2024 13:55
Кількість переглядів: 5

Пояснювальна  записка   до  проекту рішення про бюджет

Райгородоцької сільської  територіальної громади

на 2025 рік

 

Законодавчою основою формування місцевих бюджетів та їх взаємовідносин з Державним бюджетом України на 2025 рік є Конституція України, Бюджетний та Податковий кодекси України, Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Закон України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11 «Про бюджетну класифікацію» (зі змінами); наказом Міністерства фінансів України від 17.07.2015 № 648 «Про затвердження типових форм бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.08.2015 за № 957/27402 (зі змінами); наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» (зі змінами); наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 № 668 «Про затвердження Типової форми рішення про місцевий бюджет», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21.08.2018 за № 953/32405 (зі змінами);  іншими нормативно-правовими актами, які застосовуються під час складання проекту місцевого бюджету, рішення виконавчого комітету від 20.11.2024 року №138 «Про схвалення проекту бюджету Райгородоцької сільської територіальної громади на 2025 рік».

Пріоритетом формування бюджетної політики на 2025 рік і надалі буде залишатись прогнозування збалансованих і оптимальних показників сільського бюджету за доходами і видатками.

Показники сільського бюджету розраховані, виходячи із прогнозних надходжень доходів, звітних даних, бюджетних запитів головних розпорядників коштів, пріоритетних напрямків використання бюджетних коштів та необхідності збалансування бюджету – як головного кошторису громади.

ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку

Станом на 1 січня42 2024 року у Єдиному Державному реєстрі підприємств та організацій України по Райгородоцькій сільській раді рахується 245 суб’єктів господарювання, у тому числі юридичних осіб – 94, фізичних осіб-підприємців – 151.

Провідною галуззю у секторі економіки по Райгородоцькій сільській раді є галузь сільського господарства.

          Сільськогосподарські підприємства, переважно, займаються вирощуванням зернових, зернобобових  та технічних культур. Вирощуванням та реалізацією ягідних культур займаються ТОВ «Українська Ягода», ТОВ «Фрутрейд». Одним із сільськогосподарських підприємств, що здійснює діяльність у галузі тваринництва є ФГ «Сєргій-С».

Торгівельні послуги громаді надають 28 торгівельних точок, у тому числі 20 магазинів, 8 закладів громадського харчування.

 Магазини є в усіх селах громади, окрім с. Любомирка, с.Кустин, с.Бенедівка та с.Лісове, в яких здійснюється виїзна торгівля.

 

 

Демографічна ситуація

Зберігається тенденція природного скорочення населення. Кількість померлих майже втричі перевищує кількість народжених.

Чисельність наявного населення  в громаді по рубрикатору станом  на    1 жовтня 2024 року становила 7 330 осіб.

 

ДОХОДИ

   В  основу  розрахунків  доходів бюджету   територіальної громади на  2025 рік покладено  основні  прогнозні  макропоказники  економічного і  соціального розвитку  регіону,  положення Бюджетного кодексу України, проєкт Закону України  "Про  Державний бюджет  України  на  2025 рік", вимоги Податкового кодексу України, враховано  динаміку  надходжень  податків,  зборів  та  обов’язкових     платежів  за попередні  роки,  показники міжбюджетних трансфертів, визначені Міністерством фінансів України  при  формуванні  Державного  бюджету    України  на  2025  рік.

   Формування  доходів  бюджету  проведено за  рахунок доходів,  що  визначені ст. 64,  691, 71 Бюджетного кодексу України.

У цілому дохідна частина  бюджету сільської територіальної громади  на 2025 рік обрахована в сумі  73 190 000 гривень, в тому числі за:

  • загальним фондом – 72 770 000 грн.; що в структурі бюджету займає 99,4%,
  • спеціальним фондом – 420 000 гривень. , та в структурі бюджету займає 0,6%.

      

 Обсяг доходів загального фонду бюджету територіальної громади на 2025 рік (без офіційних трансфертів) визначений у сумі 42 000 000 гpн., в т.ч. :

- податок та збір на доходи фізичних осіб     - 24 370 000 грн.;

- внутрішні податки на товари та послуги  -500 000 грн.; 

- рентна плата за використання інших природніх ресурсів – 170 000 грн.;

 - податок на  майно    - 7 100 000 грн.;

 - єдиний податок   - 9 400 000 грн.;

 - неподаткові надходження – 480 000 грн.;

 

Відповідно до Закону України  "Про  Державний бюджет  України  на  2025 рік" передбачено міжбюджетні трансферти для бюджету Райгородоцької сільської  територіальної громади.

   Горизонтальне вирівнювання податкоспроможності бюджетів здійснюється відповідно до вимог статей 98 – 100 та пункту 242 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України. 

 Базову дотацію отримують бюджети, у яких індекс податкоспроможності < 0,9.

Реверсна дотація передбачена для бюджетів, у яких індекс податкоспроможності > 1,1. 

 Для нашого бюджету індекс податкоспроможності становить 0,6 (2404,37 грн ПДФО на 1 жителя).

Отже, бюджет громади на 2024 рік є дотаційним та за наданими розрахунками Міністерства фінансів України передбачено

7 718 600 грн базової дотації, яка у порівнянні з 2024 роком більша на 5 718 800 грн.

- освітня субвенція з державного бюджету – 22 691 700 грн.

Кабінет Міністрів України вніс зміни до формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами й затвердив розподіл на січень–серпень 2025 року. Розподіл субвенції на вересень–грудень 2025 року буде проведено після запуску й оновлення даних щодо кількості учнів в Автоматизованому інформаційному комплексі освітнього менеджменту (АІКОМ) 2.0.

 

 11010000 „Податок та збір на доходи фізичних осіб”

 

     Одним із основних  надходжень сільського бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, що становить 58,0 % від планового показника доходів загального фонду на 2025 рік та  заплановано в сумі 24 370 000 грн, що на 92 700 грн більше уточненого планового показника 2024 року.

Загальна сума надходжень податку на доходи фізичних сформована за рахунок:

- податку  на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 15 370 000 грн;

 -  податок на доходи фізичних осіб, що сплачується  податковими агентами, із  доходів платника  податку інших ніж заробітна  плата – 8 000 000 грн. При розрахунку враховано площу орендованої землі (паїв), грошову оцінку, та розмір сплати орендної плати на території, що відноситься до громади;

 -  податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами  річного декларування в сумі – 500 000 грн;

  •  податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання – 500 000 грн.

Згідно бюджетного законодавства нормативи розмежування податку на доходи фізичних осіб у 2025 році,  становлять:

  • до бюджету сільської  територіальної громади –  64%.
  • до державного бюджету – 21%;
  • до обласного бюджету-15%;

 При здійсненні розрахунку податку на доходи фізичних осіб на 2025 рік враховано вплив наступних чинників:

1. Скорочення середньооблікової кількості штатних працівників підприємств, установ та організацій.

Ринок праці громади зазнав негативного впливу у зв’язку із введенням військового стану на території України. Даний вплив на ринок праці проявлявся через пряме тимчасове припинення або обмеження діяльності підприємств в Україні, зміну (переважно зменшення) попиту на різні товари й послуги вітчизняних підприємств в Україні та за кордоном, що відповідним чином змінювало (переважно зменшувало) потребу в живій праці (послугах робочої сили).

 

 

2. Демографічна ситуація.

Згідно даних погосподарських книг старостинських округів протягом останніх років демографічна ситуація в громаді характеризується поступовим скорочення чисельності населення, що відбувається через зменшення народжуваності та збільшення смертності. Прямий вплив на демографічну ситуацію в громаді є  міграційний рух населення через ведення бойових дій на території України.

3. Уповільнення темпів зростання середньомісячної заробітної плати та фонду оплати праці штатних працівників по громаді. (Більшість сільгосппідприємств оформляють трудові відносини з фізичними особами на зимній період на мінімальну заробітну плату або звільняють взагалі.).

4. Застосування норм Розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України, які впливають на надходження податку на доходи фізичних осіб, а саме:

4.1. Застосування єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб.

4.2. Основні державні соціальні стандарти та гарантії, які залишено  на рівні 2024 року, зокрема:

 


Показники

2025 рік

Розмір мінімальної заробітної плати:

8000 

Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:

3600 

Прожитковий  мінімум,   грн:  на одну особу

       2920

                   

 

    

13010200 «Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)»

    Об’єктом оподаткування рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) є:

  • використання корисних властивостей лісів для культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних, туристичних і освітньо - виховних цілей, тощо;
  • деревина, заготовлена під час проведення заходів: щодо поліпшення якісного складу лісів, їх оздоровлення, посилення захисних властивостей (рубки догляду за лісом, вибіркові санітарні рубки, вибіркові лісовідновні рубки) та заходів з розчищення лісових ділянок, вкритих лісовою рослинністю.

Платниками рентної плати є лісокористувачі, які здійснюють  використання лісових ресурсів на підставі спеціальних дозволів (лісорубних або лісових квитків) або відповідно до умов договору довгострокового тимчасового користування лісами.

Ставка оподаткування рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів складає 100 % від мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня року, в якому проводиться сплата збору, за 1 га лісових площ на рік.

  Надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів на 2025 рік визначено в сумі 150 000 грн., що на 20 000 грн менше уточненого плану 2024 року. Основний платник податку -  ДП «Бердичівське лісове господарство».

     14040000 „Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів”

Бюджетним кодексом України встановлено, що до доходів загального фонду місцевих бюджетів з 01.01.2015 року відноситься акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, якими визначено пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну.

Згідно норм Податкового кодексу України (зі змінами) ставка податку залишається без змін і становить 5 відсотків:

Плановий показник акцизного податку на 2025 рік визначено виходячи із очікуваних надходжень  2024 року та з урахуванням індексу інфляції споживчих цін, тобто в сумі 500 000 грн.

   Місцеві податки та збори

 До місцевих податків належать:

  • податок на майно;
  • єдиний податок.

Відповідно до статті 64 п.1 п.п.19 Бюджетного кодексу України одним із джерел доходів загального фонду місцевого бюджету є податок на майно, що зараховується до місцевого бюджету.

Відповідно до статті 265 розділу XII Податкового кодексу України з   01 січня 2015 року до складу податку на майно включаються:

  • податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
  • плата за землю;
  • транспортний податок.

       Розрахунок  прогнозної  суми  надходжень до загального фонду місцевих  податків і  зборів  здійснено  на  підставі  розділу ХІІ  та ХІV Податкового кодексу України. Відповідно до Податкового кодексу України з урахуванням  внесених змін до місцевих податків та зборів належать два податки (податок на майно, який складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю та єдиного податку).

Ставки місцевих податків та зборів Райгородоцької громади на 2025 рік затверджено Рішенням сесії Райгородоцької сільської ради №1119  від 25.06.2024 року.

 18010000 „Податок на майно”

    Прогнозні розрахунки надходжень податку на майно, який складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та плати за землю, здійсненні у відповідності ХІІ  розділу Податкового кодексу України та ст. 64 Бюджетного кодексу України, у відповідності до якої, податок на майно зараховується до бюджетів місцевого самоврядування і  плануються  на 2025 рік в  сумі  7 100 000 грн, що на 662 250 грн менше уточненого плану 2024 року.

 Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є фізичні та юридичні особи.

Об'єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх частка.

Для фізичних осіб у 2025 році базовим роком для проведення розрахунків податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки як для житлової так і для нежитлової нерухомості є 2024 рік.

Для розрахунку розміру податку для об'єктів житлової нерухомості у 2025 році застосовується ставка податку до мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.метр бази оподаткування .

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» мінімальна заробітна плата з 1 січня 2024 року встановлена в розмірі 7100,0 гривні.

База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири / квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку / будинків незалежно від їх кількості - на   120 кв. метрів ;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (в разі одночасного перебування у власності платника податків квартири / квартир та житлового будинку / будинків, в тому числі їх частин.

Також, фізичні особи – власники житлової нерухомості, загальна площа якої  для квартир перевищує 300 квадратних метрів та/або для будинків 500 квадратних метрів сплачують податок на нерухомість в розмірі 25 000 грн. в рік за кожен такий об'єкт житлової нерухомості (його частки).

Фізичні особи, власники житлової та нежитлової нерухомості сплачують податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, яке надсилається (вручається) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Юридичні особи розраховують податок самостійно і сплачують його щокварталу, авансовими внесками до 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.

   Плановий показник по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  на 2025 рік обраховані виходячи з очікуваних надходжень за 2024 року, а також із врахуванням ставок податку, затверджених рішенням  сесії Райгородоцької сільської ради від 25.06.2024 року №1119 «Про встановлення місцевих податків і зборів» і складають  1 500 000 грн. 

   

 

 

Плата за землю формується із земельного податку та орендної плати за

 земельні ділянки. Згідно з Бюджетним кодексом України, починаючи з 2011 року надходження плати за землю в повному обсязі (100%) зараховуються до доходів бюджетів місцевого самоврядування.

 Прогнозні  розрахунки надходжень  плати  за  землю  здійснені  з  урахуванням  положень статей 269-289 Податкового кодексу України, Земельного кодексу України, Бюджетного Кодексу України, ставок податку затверджених  Райгородоцькою сільською  радою на 2025 рік, кількості платників та плануються  в  сумі  5 600 000 грн. 

 

18050000 „Єдиний податок”

 На розвиток економіки громади істотний вплив має малий, середній бізнес і підприємництво. Слід відмітити, що щорічно відмічається збільшення фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. 

Розділом ХІV "Спеціальні податкові режими" Податкового кодексу України  встановлюються правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.

Статтею 293.2 Податкового кодексу України, з урахуванням змін, внесених Законом України від 20.12.2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», визначено, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами або радами об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності.

Ставки єдиного податку на території громади встановлені рішенням  Райгородоцької сільської ради від 25.06.2024 року №1119  «Про встановлення місцевих податків і зборів»

для першої групи платників єдиного податку в розмірі 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в главі 1 розділу ХIV Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями;

-    для другої групи платників єдиного податку в розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в главі 1 розділу ХIV Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

Єдиний податок в плановому році, як і попередньому, зараховується до загального фонду. Прогнозна сума надходжень визначена  в обсязі                       9 400 000грн., в тому числі :

-  для юридичних осіб в сумі 1 300 000 грн.:

-  для фізичних осіб в сумі 4 600 000 грн;

- для сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 3 500 000 грн.

      

22000000 „Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності”- 480 000 грн.

 

Спеціальний фонд

     Спеціальний фонд бюджету становить 420 000 грн., який сформований за рахунок власних надходжень бюджетних установ.

 КЕКД 25000000 „Власні  надходження  бюджетних  установ”

       Обсяг  власних  надходжень  бюджетних  установ  прогнозується за даними бюджетних установ в  сумі 420 000 грн., в тому числі:

Джерелами надходжень даного виду доходу є батьківська плата та платні послуги, встановлені Центром надання соціальних послуг.

 

        Інформація щодо наданих Райгородоцькою сільською радою податкових пільг на 2025 рік

 

Станом на 01.12.2024р. Райгородоцькою сільською радою рішення про надання пільг по податках та зборах на 2025 рік не приймались.

                                                 

 

 

 

ВИДАТКИ

 

Проект бюджету Райгородоцької сільської територіальної громади на 2025 рік та розрахунки його показників здійснено відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, інших нормативно-правових актів, Постанов Кабінету Міністрів України які враховують основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2025 рік, розрахункових показників Міністерства фінансів України, ряду інших параметрів (прожитковий мінімум, мінімальна заробітна плата, прогнозний індекс зростання споживчих цін, коефіцієнт підвищення вартості енергоносіїв тощо), а також окремих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік».

Видаткова частина загального фонду бюджету сформована виходячи із фінансових можливостей дохідної частини бюджету територіальної громади та враховує:

  • забезпечення в повному обсязі видатків на оплату праці з нарахуваннями, відповідно до встановлених умов оплати праці, розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня – 8000 гривень та посадового окладу працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2025 року у розмірі 3 600 грн.;
  • забезпечення потреби в коштах на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються бюджетними установами та укладають договори за кожним видом відповідних послуг (з урахуванням цін і тарифів станом на 01.12.2024 року);
  • розміри прожиткового мінімуму:

- працездатних осіб – 2 920 гривні.

        Крім того, враховано видатки на реалізацію ряду нормативних актів, якими регулюються умови оплати праці в бюджетній сфері.

       Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв розраховано, виходячи з цін і тарифів на них, що діяли на кінець 2024 року з урахуванням економії обсягів споживання у натуральних показниках та прогнозних коефіцієнтів їх підвищення у 2025 році та з врахуванням укладених договорів на оплату послуг по газопостачанню.

        При цьому слід зазначити, що головним розпорядникам коштів у наступному році, як і в попередніх роках, необхідно вжити заходів щодо економного та раціонального споживання енергоносіїв, дотримання режиму наджорсткої економії споживання усіх видів енергоресурсів, запровадження заходів з енергозбереження.

     Всі інші незахищені та непершочергові видатки передбачені у мінімально необхідному обсязі. Потребу у цих видатках на 2025 рік розраховано, виходячи з режиму жорсткої економії, об’єктивного вибору пріоритетів, ефективного та раціонального використання коштів.

 У цілому видаткова частина сільського бюджету на 2025 рік обрахована в сумі  73 190 000 гривень, в тому числі за:

  • загальним фондом – 72 770 000  грн.; що в структурі бюджету займає 99,4%,
  • спеціальним фондом – 420 000 гривень. , та в структурі бюджету займає 0,6%.

В структурі загального фонду найбільшу питому вагу у видатках сільського бюджету складають видатки на фінансування галузі «Освіта» це  62,9% або 45 774 900 грн.

В структурі видаткової частини сільського бюджету найбільшу питому вагу займають захищені статті видатків це 91,6%, з них  видатки на оплату праці з нарахуваннями це 83%. 

 

01 Райгородоцька сільська рада (апарат)

 

      Видатки по КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» на 2025 рік передбачено в сумі 12 317 600  грн., що складає 16,9% від загального обсягу видатків бюджету  територіальної громади.

  Видатки на заробітну плату передбачено в сумі 8 900 000,00 грн та нарахування в сумі 1 982 600,00 грн, видатки на енергоносії 835 000 грн. і забезпечують потребу в повному обсязі. У розрахунках видатків на оплату праці враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового та стимулюючого характеру, премії та матеріальна допомога на оздоровлення, що відповідає вимогам чинного законодавства.

 

ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я

 

За КПКВК 0112010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» передбачено видатки у вигляді фінансової підтримки КНП «Центральна районна лікарня Бердичівського району» в сумі 859 700 грн. на оплату комунальних послуг та спожитих енергоносіїв за рахунок власних доходів, з них 500 000 грн - кошти Райгородоцької громади, 179 700 – Швайківської, 180 000 грн – Семенівської громади.

           За КПКВК 0112111 "Первинна медична допомога населенню, що

надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги" передбачено видатки у вигляді фінансової підтримки КНП «Центр ПМСД» в сумі 1 200 000,00 грн на оплату комунальних послуг та спожитих енергоносіїв за рахунок власних коштів сільського бюджету.

     За КПКВК 0112100 «Стоматологічна допомога населенню» передбачено видатки у вигляді фінансової підтримки КНП «Стоматологічна поліклініка Бердичівського району» в сумі 100 000 грн на оплату комунальних послуг та спожитих енергоносіїв за рахунок власних доходів.

        За КПКВК 0112152 «Інші програми та заходи у сфері охорона здоров’я» передбачено видатки у вигляді фінансової підтримки КНП «Центр ПМСД» в сумі 20 000 грн на придбання пільгових медикаментів.

 

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

За КПКВК 0113033 «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян» передбачено видатки в сумі 500 000 грн.

  За КПКВК 0113104 "Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю" передбачено видатки в сумі1 850 000грн., на утримання Центру надання соціальних послуг. На обслуговуванні в Центрі перебуває в середньому 99 одиноких громадян.

   По спеціальному фонду заплановані видатки в сумі 20 000 грн., від надходжень за надання платних послуг.

 Видатки за КПКВК 0113242 "Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення" передбачено в сумі 300 000 грн., на надання одноразової грошової допомоги на лікування жителям громади,  на виконання Програми «Турбота».

Видатки на утримання відділу соціального захисту населення по КПКВК 0810160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на 2025 рік передбачено в сумі     1 005 000 грн., з них видатки на заробітну плату передбачено в сумі 980 000 грн та на інші поточні видатки  – 25 000 грн і забезпечують потребу в повному обсязі.

Видатки за КПКВК 0813160 «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» передбачаються в сумі 300 000 грн.

Видатки за КПКВК 0813050 «Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» передбачено  в сумі 30 000 грн та за рахунок власних доходів.

 Видатки за КПКВК 0813242 "Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення" передбачено в сумі 300 000 грн., для фінансування програми соціальної підтримки учасників АТО/ООС, родин загиблих, померлих, зниклих безвісти учасників АТО/ООС та Героїв Небесної Сотні зареєстрованих на території Райгородоцької сільської ради.

Видатки за КПКВК 0813032 «Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку» передбачено в сумі 5000 грн.

КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО

        Видатки бюджету територіальної громади на утримання закладів культури в проекті бюджету передбачено в  сумі 1 894 000 грн., з них

    За КПКВК 0114030 "Бібліотеки" заплановано видатки в сумі            415 000 грн  на заробітну плату з нарахуваннями .

    За КПКВК 0114060 "Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів" передбачено в сумі 1 479 000 грн., в т.ч. на заробітну плату з нарахуваннями в сумі 1 345 000 грн, видатки на оплату спожитих енергоносіїв – 104 000 грн.

       Видатки на заробітну плату з нарахуваннями та оплату спожитих енергоносіїв в галузі "Культура і мистецтво" при формуванні бюджету територіальної громади  забезпечено в повному обсязі.

 

Благоустрій населених пунктів

За КПКВК 0116030 "Організація благоустрою населених пунктів" передбачено видатки в сумі 1 600 000 грн, з них  на енергоносії – 600 000 грн (вуличне освітлення), інші поточні видатки – 1 000 000.

За КПКВК 0117461 «Утримання та розвиток транспортної інфраструктури» передбачено видатки в сумі 2 000 000 грн., , які планується спрямувати на оплату послуг по розчистці та посипці доріг від снігу, грейдерування, поточний ремонт доріг громади.

 

 

ІНШІ установи сільської ради

        За КПКВК 0117130 «Інші заходи із землеустрою» - 400 000 грн.

За КПКВК 0117693 «Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю» передбачено кошти в сумі 300 000 грн. для фінансової підтримки КП «Райгородоцьке» на відшкодування витрат за електроенергію за рахунок власних коштів бюджету.

За КПКВК 0117680 «Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування» - 10 000 грн.

 

ОСВІТА

        Видатки на утримання закладів освіти та проведення заходів передбачено в сумі 44 874 900 грн, в тому числі:

       Видатки на утримання апарату відділу освіти, молоді та спорту по КПКВК 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на 2025 рік передбачено в сумі 795 000  грн на заробітну плату з нарахуваннями і забезпечують потребу в повному обсязі.

За КПКВК 0611010"Надання дошкільної освіти" передбачено видатки в сумі 6 985 000 грн., в т.ч. видатки загального фонду – 6 685 000  грн., видатки спеціального фонду – 300 000 грн. ( власні надходження від батьківської плати).

       Видатки будуть здійснюватись на утримання 7-ми дошкільних навчальних закладів, у яких виховується у 7 групах 113 дитина.

       Видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали 4 900 000 грн.,  видатки на харчування – 850 000 грн., видатки на оплату спожитих енергоносіїв – 785 000 грн. Інші поточні видатки – 450 000 грн.

       Вартість одного діто-дня харчування у дошкільних навчальних закладах у сільській місцевості становить 89,00 грн. (різновікові групи),  50% вартості оплачується коштом сільського бюджету,  50% - батьківська плата. Враховано надходження батьківської плати за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах в сумі 300 000 грн.

 

   За КПКВК 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти" передбачено видатки загального та спеціального фондів в сумі 13 050 200 грн., з них видатки на заробітну плату з нарахуваннями для обслуговуючого персоналу шкіл  передбачено в сумі 8 550 200 грн, видатки на енергоносії 2 300 000 грн., інші поточні видатки обраховані в сумі 1 800 000 грн.

Видатки будуть здійснюватись на утримання 7-ми загальноосвітніх навчальних закладів, у яких навчається 747 дітей.

Крім того, у складі видатків на заклади загальної середньої освіти враховано видатки на харчування передбачено в сумі 400 000 грн.  Вартість харчування планується в сумі 42,50 грн. Враховано надходження батьківської плати за харчування дітей у загальноосвітніх навчальних закладах в сумі 100 000 грн.

 За КПКВК 0611031» Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції» на заробітну плату з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх закладів в сумі  22 691 700 грн.

За КПКВК 0611141 "Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти" передбачено видатки на утримання централізованої бухгалтерії в сумі 1 343 000 грн., в т.ч. видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 1 220 000 грн., видатки на оплату спожитих енергоносіїв – 43 000 грн, інші поточні видатки – 80 000 грн.

За КПКВК 0611142 "Інші програми та заходи у сфері освіти" передбачено видатки на виплату одноразової допомоги дітям-сиротам по закінченню навчання у загальноосвітніх навчальних закладах – 10 000 грн.

 

Служба у справах дітей

 Видатки по КПКВК 0910160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на 2025 рік передбачено в сумі 782 000 грн., з них видатки на заробітну плату та нарахування передбачено в сумі 735 000 грн, видатки на енергоносії 22 000грн.  та інші поточні видатки в сумі 25 000 грн і забезпечують потребу в повному обсязі.

   

Цент надання адміністративних послуг

Видатки по КПКВК 3410160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на 2025 рік передбачено в сумі 965 000  грн., з них видатки на заробітну плату з нарахуваннями передбачено в сумі 735 000 грн, видатки на енергоносії 200 000 грн., інші поточні видатки – 30 000 грн і забезпечують потребу в повному обсязі.

 

Фінансовий відділ

Видатки по КПКВК 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на 2025 рік передбачено в сумі 1 517 000  грн., з них видатки на заробітну плату  з нарахуваннями передбачено в сумі 1 465 000 грн, видатки на енергоносії 22 000 грн. і забезпечують потребу в повному обсязі. Інші поточні видатки – 30 000 грн.

 

 

Міжбюджетні трансферти

До обласного бюджету по КПКВК 3719770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» передбачаються кошти в сумі 39 800 грн передбачено обласному бюджету, в тому числі:

 на підвищення кваліфікації педагогічних працівників громади відповідно до регіонального замовлення – 37 800 грн;

 на виготовлення бланків посвідчень для дітей з багатодітних родин – 2000 грн.

Кредитування та повернення кредитів з місцевих бюджетів не планувалися у зв’язку з їх відсутністю.

 Оборотний залишок бюджетних коштів  на 2025 рік запланований в сумі 20 000 гривень.

 

 

Начальник

фінансового відділу                                           Наталія МЕЛЬНИЧУК

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь