Про стан здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчим комітетом сільської ради та його посадовими особами за ІІ півріччя 2024 року
РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 23.12.2024 року с.Райгородок № 149
Про стан здійснення делегованих повноважень
органів виконавчої влади виконавчим комітетом
сільської ради та його посадовими особами за
ІІ півріччя 2024 року
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком Райгородоцької сільської ради здійснює делеговані повноваження в галузях освіти, культури, бюджету, житлово-комунального господарства, будівництва, фізичної культури і спорту, охорони здоров’я, земельних відносин, соціального захисту населення, забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
Територія сільської ради складає 251,783 кв.км, на якій розташований 21 населений пункт. Станом на 01.01.2024 року загальна кількість мешканців складає 7412 осіб.
Робота у виконкомі сільської ради проводиться згідно планів, які затверджуються рішеннями виконкому на кожне півріччя, також затверджується графік проведення засідань виконкому сільської ради. Діяльність виконкому сільської ради процесуально оформляється рішенням виконкому. До складу виконкому входять 20 осіб. Протягом другого півріччя поточного року відбулося 8 засідань виконкому, прийнято 73 рішення.
Повноваження сільського голови, його заступника та інших працівників здійснюються відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Здійснення повноважень процесуально оформляється розпорядженням сільського голови з основної діяльності, кадрових, про відпустки та адміністративно-господарських питань.
На території сільської ради функціонують: КНП «Центральна районна лікарня Бердичівського району Гришковецької селищної, Райгородоцької сільської, Семенівської сільської, Швайківської сільської рад» - 1 заклад, КП «ЦПМСД Райгородоцької сільської ради» - 1 заклад, амбулаторії – 2 заклади, ФАП – 4 заклади, ФП – 6 закладів, КП «Центр культури і дозвілля Райгородоцької сільської ради» - 1 заклад, будинки культури – 7 закладів, клуби – 7 закладів, бібліотека – 9 закладів.
Станом на 1 грудня 2024 н.р. на території Райгородоцької сільської ради функціонує 14 освітніх закладів комунальної форми власності, охоплено освітою 923 дитини різної вікової категорії, а саме:
- 7 закладів дошкільної освіти;
- 5 ліцеїв (Райгородоцький ім. В.К.Олійника, Маркушівський, Озадівський, Бистрицький, Романівський) та 1 гімназія (Великоп’ятигірська);
- 1 філії (Андріяшівська початкова школа-філія Райгородоцького ліцею ім.В.К. Олійника).
Кількість учнів у закладах загальної середньої освіти станом на 01.12.2024 року становила 755, які були об'єднані в 68 класів. З них кількість внутрішньо переміщених осіб - 18. Функціонує 2 групи продовженого дня загальною чисельністю 90 учнів. 51 учень навчається за кордоном.
У закладах загальної середньої освіти громади працює 138 педагогічних працівника. Вчителів, які протягом навчального року перебували за кордоном, педагогічних працівників, які працювали дистанційно, а також перебували у відпустці без збереження заробітної плати, у даному навчальному періоді не значиться.
Освітню роботу з дітьми дошкільного віку здійснюють 15 педагогічних працівників та 24 особи обслуговуючого персоналу. Всього дітей віком від 3 до 6(7) зареєстровано в громаді 160 осіб.
У 2024/2025 навчальному році дошкільну освіту здобувають 155 дітей віком від 3 до 6(7) років, з них 5 - внутрішньопереміщені особи. На базі закладів дошкільної освіти функціонувало 8 груп.
По Райгородоцькій сільській раді виплачено такі види соціальних допомог та субсидій:
- допомога у зв’язку з вагітністю та пологами – 9 осіб на суму 28 142 ,0грн.
- допомога при народженні дитини – 18 осіб на суму 252 840,0 грн.
- пакунок «Малюка» - 16 осіб на суму 123 024,0 грн
- допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 5 особам на суму 274 170 грн.
- допомога на дітей одиноким матерям – 28 особам на суму 67 106,0 тис. грн. ( одній особі відмовлено).
- державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям – 74 особам на
суму 1 500 760,0 грн.( 8 особам відмовлено).
- Допомога багатодітним сім’ям - 9 сімей на суму 94 500,0 грн
- Аліменти - 3 особи на суму 39 272,0 грн.
- Допомога по втраті годувальника – 1 особа на суму 5 666,0 грн.
- державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам - 14 особам на суму 174 819, грн.
- Допомога психічно-хворим – 14 осіб на суму 420 000,0 грн.
- компенсація особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі – 31 особам на суму 117 542 грн.
- Допомога інвалідам, які не мають права на пенсію – 3 особи на суму 23 610,0 грн.
- Допомога ВПО – 19 осіб на суму 172 000,0 грн.
- Компенсація за розміщення ВПО – 6 осіб на суму 40 103,0 грн.
Для надання одноразової матеріальної допомоги жителям громади для вирішення складних життєвих питань було виділено з бюджету громади 287 тис. грн., з яких в рамках програми «Турбота» - 137 тис. грн., а в рамках програми соціальної підтримки постраждалих внаслідок російсько-української війни – 150,0 тис. грн. з них – 70 000 грн. на поховання УБД, 80 000,0 – на лікування в зв’язку з пораненням.
Транспортне сполучення на території Райгородоцької громади забезпечується автомобільними дорогами загального користування державного та місцевого значення. Через громаду проходить автомобільна траса державного значення Бердичів – Хмільник ( Р-31). Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складе 2,0 км, максимальна (1 населеного пункту) – 27,0 км.
Основні сільськогосподарські підприємства, які здійснюють діяльність галузі рослинництва – ТОВ «Щедра нива», ТОВ «А.Т.К.»,ТОВ «Елітне»,ТОВ «Українська ягода»,ТОВ «Агро-Райгородок», ТОВ «Фрутрейд», ТОВ «Кусто Агро Фармінг», СФГ «Віктор», СТОВ «Озадівське» В галузі тваринництва здійснює діяльність ФГ «СЄРГІЙ-С».
Торгівельні послуги в громаді надають 25 торгівельних точок, в тому числі – 21 магазин, 3 – кафе, - АЗС.
Житлові приміщення на території громади опалюються природним газом та твердим паливом.
З метою забезпечення конституційних прав громадян на звернення та керуючись ст.38 ЗУ «Про місцеве самоврядування» до виконкому сільської ради протягом ІІ півріччя 2024 року надійшло ----- звернень, з них --- колективних.
В зверненнях громадян найбільше порушуються питання надання різного виду матеріальних допомог, пільг на природній газ та тверде паливо. постановка на квартирний облік учасників бойових дій, впорядкування нумерації житлових будинків, приватизації земельних ділянок, оформлення права власності на житло, оформлення догляду за особами з інвалідністю та громадянами, яким виповнилося 80 на непрофесійній основі, оформлення спадкових прав. Розгляд звернень громадян проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Усі звернення розглянуто та повідомлено заявників вчасно, сформовано контрольні папки, які в свою чергу складені у окрему теку. Прийом громадян проводиться згідно затвердженого на виконкомі графіку прийому громадян.
Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря ради – С.М.Барановської «Про стан здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчим комітетом сільської ради та його посадовими особами», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради
В И Р І Ш И В :
1.Інформацію секретаря ради – С.М.Барановської взяти до відома.
2. Передбачати в планах роботи виконавчого комітету питання делегованих повноважень органів виконавчої влади.
3.Проводити роботу з платниками податків для забезпечення виконання доходної частини бюджету по всіх видах надходжень.
4.Здійснювати постійний контроль за виконанням документів
органів влади вищого рівня та власних.
5.Дотримуватись термінів подання звітів та копій рішень до
районної державної адміністрації.
6. В повній мірі використовувати можливості громадських оплачуваних робіт при вирішенні питань благоустрою та впорядкування територій, ремонту об’єктів комунальної власності.
7. Вживати заходів до безумовного виконання вимог
Закону України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.08 року №109/2008, всебічного розгляду звернень громадян, порушуваних у них проблем та оперативного вирішення.
8. Взяти до уваги постанову КМУ від 11.03.2022р №252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» та постанову КМУ від 17.06.2022р. №693 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252
.
Сільський голова Максим САМЧИК