Райгородоцька громада
Житомирська область, Бердичівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про затвердження Порядку взаємодії виконавчих органів,  структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів Райгородоцької сільської ради щодо виявлення,

Дата: 19.09.2024 11:15
Кількість переглядів: 8

 

      РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                           БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

                                               ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

 

Сорок шоста сесія                         с.Райгородок                         VIIІ скликання

 

від 16.09.2024 року                                                                                   № 1187

                                                                                      

Про затвердження Порядку взаємодії

виконавчих органів,  структурних підрозділів

апарату Райгородоцької сільської ради,

комунальних підприємств, установ, організацій,

старост та державних реєстраторів Райгородоцької

сільської ради щодо виявлення, обліку та передачі

безхазяйного нерухомого  майна у власність

Райгородоцької сільської територіальної громади

 

Відповідно до частин першої та другої статті 335 Цивільного кодексу України, статей 329 — 333 Цивільного процесуального кодексу України, статей 25, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», абзацу четвертого пункту 1 частини першої  статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», пунктів 82        — 88 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 р. № 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, з метою забезпечення ефективної взаємодії виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів щодо виявлення, обліку та передачі безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади, враховуючи рекомендації постійної комісії сільської ради з питань бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку,  сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.      Затвердити Порядок взаємодії виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів щодо виявлення, обліку та передачі безхазяйного нерухомого  майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади (додаток );

2.      Загальному відділу апарату сільської ради (ТИМЧЕНКО Н.П.) довести це рішення до відома виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів, зазначених у додатку 2 до цього рішення.

3. Секретарю сільської ради та її виконавчого комітету БАРАНОВСЬКІЙ Світлані Михайлівні вжити організаційних заходів щодо приведення положень про виконавчі органи, структурні підрозділи апарату Райгородоцької сільської ради, зазначені у п.2.5 додатку до цього рішення, старосту, посадових інструкцій працівників у відповідність до затвердженого цим рішенням Порядку взаємодії виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних, підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів щодо виявлення, обліку та передачі безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади.

4. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 Сільський голова                                                           Максим САМЧИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                Додаток

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням
Райгородоцької сільської ради
від
16.09.2024 року  № 1187

 

ПОРЯДОК
взаємодії виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів щодо виявлення, обліку та передачі безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Порядок взаємодії виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів  щодо виявлення, обліку та передачі безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади (далі — Порядок) визначає засади та алгоритм взаємодії виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів  ради, зазначених у додатку 2 до рішення Райгородоцької сільської ради, яким затверджено цей Порядок  (далі — Перелік), у процесі виявлення, обліку та передачі безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади, зокрема, збору, перевірки та аналізу інформації про нерухоме майно, що може бути безхазяйним, розташоване на території Райгородоцької сільської територіальної громади, підготовки до судового захисту прав та інтересів Райгородоцької сільської територіальної громади з метою його передачі у власність Райгородоцької сільської територіальної громади та забезпечення його ефективного використання.

1.2. Порядок розроблено з урахуванням Цивільного, Цивільного процесуального кодексів України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 р. № 1127.

1.3. Терміни, що використовуються в цьому Порядку, вживаються у значеннях, передбачених відповідним законодавством.

В цьому Порядку під нерухомим майном, що може бути безхазяйним, необхідно розуміти нерухоме майно — об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення, відомості про власника яких відсутні, або власники яких невідомі, і які включаються до Реєстру обліку майна, що може бути безхазяйним, що ведеться Райгородоцькою сільською радою (далі - нерухоме майно, що може бути безхазяйним).

1.4. Дія Порядку поширюється на відносини, що виникають під час:

виявлення будівель, споруд, житлових та нежитлових приміщень у будинках, іншого нерухомого майна, що може бути безхазяйним нерухомим майном, та за рішенням суду передане у власність Райгородоцької сільської територіальної громади;

організації захисту прав та інтересів Райгородоцької сільської  територіальної громади під час встановлення судом, що нерухоме майно є безхазяйним, та набуття права комунальної власності щодо нього.

1.5. Виявлення на території Райгородоцької сільської територіальної громади нерухомого майна, що може бути безхазяйним,  забезпечується шляхом:

- проведення роботи з виявлення такого майна виконавчими органами, структурними підрозділами апарату Райгородоцької сільської ради та її виконавчого комітету, комунальними підприємствами, установами та організаціями, старостами сільської ради, визначеними у Переліку;

- надсилання державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно ради інформації про проведення ним державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку з відмовою від права власності.

Виявлення на території Райгородоцької сільської територіальної громади нерухомого майна, що може бути безхазяйним, його облік та вчинення дій з метою його передачі у власність Райгородоцької сільської територіальної громади здійснюються на постійній основі.

2. ВИЯВЛЕННЯ ТА ОБЛІК НЕРУХОМОГО МАЙНА,
ЩО МОЖЕ БУТИ БЕЗХАЗЯЙНИМ[1] 

2.1. Виявлення на території Райгородоцької сільської територіальної громади нерухомого майна, що не має власника[2] або власник[3] якого невідомий, а також з’ясування інформації про це нерухоме майно, є одним із завдань виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради та її виконавчого комітету, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів,  визначеними у Переліку.

2.2. Облік нерухомого майна, що може бути безхазяйним, виявленого на території Райгородоцької сільської територіальної громади, здійснюється шляхом ведення в сільській раді Реєстру нерухомого майна, що може бути безхазяйним (далі - Реєстр), згідно з формою, визначеною у додатку 1 до цього Порядку.

2.3. Відділ з юридичних питань та комунального майна (далі – юридичний підрозділ) є відповідальним щодо здійснення обліку нерухомого майна, що може бути безхазяйним, та організації ведення Реєстру.

2.4. Для формування Реєстру до юридичного підрозділу виконавчими органами, комунальними підприємствами, установами, організаціями, старостами та державними реєстраторами сільської ради, визначеним у Переліку, подається інформація про таке нерухоме майно на території Райгородоцької сільської територіальної громади.

2.5. Відділ соціального захисту населення, Відділ «ЦНАП-ДІЯ», Відділ земельних вілдносин, архітектури, містобудування та благоустрою, Загальний відділ, Комунальне підприємство «Райгородоцьке» та старости подають до юридичного підрозділу інформацію відповідно до форми Реєстру, визначеного у додатку 2 до цього Порядку, про нерухоме майно, що може бути безхазяйним.

Така інформація подається протягом 10 робочих днів з дня виявлення відповідного майна.

Також до юридичного підрозділу подаються, у разі їх наявності, копії документів, що стосуються нерухомого майна, зокрема, матеріали технічної інвентаризації тощо.

2.6. Державні реєстратори Відділу «ЦНАП-ДІЯ» надають юридичному підрозділу інформацію про проведення державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку з відмовою від права власності протягом 5 робочих днів з дня вчинення державної реєстрації припинення права власності.

2.7. Інформація про нерухоме майно, що може бути безхазяйним, може бути виявлена зокрема, з матеріалів судових справ, позивачем, відповідачем, третьою особою та заінтересованою особою стосовно яких є орган місцевого самоврядування,  аналізу звернень громадян, матеріалів офіційного листування Райгородоцької сільської ради тощо.

2.8. Після взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, юридичний підрозділ може ініціювати проведення його обстеження.

Пропозиції до складу комісії з обстеження нерухомого майна, що може бути безхазяйним, пропонується начальником юридичного підрозділу із залученням відповідних посадових осіб виконавчих органів Райгородоцької сільської ради та затверджується розпорядженням Райгородоцького сільського голови. 

2.9. За результатами обстеження нерухомого майна, що може бути безхазяйним, складається Акт обстеження (далі - Акт) згідно з формою, визначеною у додатку 2 до цього Порядку, в якому зазначаються:    

місцезнаходження нерухомого майна, в тому числі наявність присвоєної адреси (якщо у нерухомого майна відсутня присвоєна адреса, його місцезнаходження визначається схематично із зазначенням адрес об'єктів нерухомого майна, що розташоване поруч, або кадастрових номерів земельних ділянок);

опис нерухомого майна;

відомості про стан нерухомого майна та можливість його використання за призначенням;

         інші відомості про нерухоме  майно.

2.10. У випадку відсутності присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна, що може бути безхазяйним, Відділ земельних вілдносин, архітектури, містобудування та благоустрою готує проєкт рішення та вносить на розгляд Виконавчого комітету Райгородоцької сільської ради питання про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна.

2.11. Відомості про нерухоме майно, що може бути безхазяйним, вносяться до Реєстру юридичним підрозділом.

Відповідальність за достовірність даних та відомостей, внесених до Реєстру, несе посадова особа юридичного підрозділу, яка їх туди вносить.

2.12. Відповідно до рішення виконавчого комітету Райгородоцької сільської ради може бути забезпечено зберігання нерухомого майна, що може бути безхазяйним, у порядку, визначеному законодавством. 

3. ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК БЕЗХАЗЯЙНОГО НЕРУХОМОГО МАЙНА

3.1. Юридичний підрозділ здійснює всебічний та об’єктивний аналіз отриманої від виконавчих органів, комунальних підприємств, установ, організацій, старост та державних реєстраторів, визначених у Переліку, інформації, для з’ясування наявності підстав вважати нерухоме майно безхазяйним та подання до органу державної реєстрації прав за місцезнаходженням майна заяву про взяття безхазяйного нерухомого майна на облік у порядку, передбаченому законодавством.

З цією метою юридичний підрозділ протягом 10 робочих днів з дати надходження повідомлення, передбаченого у пунктах 2.4, 2.5 цього Порядку:

отримує інформацію про зареєстровані права та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, стосовно відповідного нерухомого майна та земельної ділянки, на якій воно розташоване;

у разі необхідності звертається до:

- відповідного бюро технічної інвентаризації із запитом про отримання інформації щодо проведення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на відповідне майно у період до 1 січня 2013 р.;

- територіального органу Держгеокадастру –  щодо зареєстрованих до 1 січня 2013 р. прав на земельні ділянки, на яких розташоване нерухоме майно;

- регіонального відділення Фонду державного майна України – щодо інформації про наявність/відсутність відомостей про об’єкт нерухомого майна у Єдиному реєстрі об’єктів державної власності;

- територіальних органів державної податкової служби - щодо інформації про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а також щодо плати за землю (земельний податок або орендної плати) стосовно земельних ділянок, на яких розташоване нерухоме майно;

- архівних установ/підрозділів – про надання копій рішень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування про відведення земельної ділянки для будівництва об’єктів нерухомого майна та копій рішень про затвердження актів комісій про прийняття об’єктів нерухомого майна та введення їх в експлуатацію (разом з цими актами) або ж повідомлень про відсутність зазначених документів;

- інших органів, фізичних та юридичних осіб, незалежно від форми власності та підпорядкування, зокрема об’єднань співвласників, управителів багатоквартирних будинків, органів самоорганізації населення та ін.;

у випадку відсутності інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та бюро технічної інвентаризації щодо проведення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на відповідне майно у період до 1 січня
2013 р., про зареєстровані речові права на земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно, що може бути безхазяйним, — забезпечує отримання інформації від
Загального відділу апарату Райгородоцької сільської ради щодо наявності рішень Райгородоцької сільської ради ради про передачу у власність або користування земельною ділянкою, на якій розташоване відповідне нерухоме майно, або рішення Райгородоцької сільської  ради про надання дозволу на розроблення землевпорядної документації.

3.2. З метою встановлення можливих власників, спадкоємців чи правонаступників нерухомого майна, що може бути безхазяйним, юридичний підрозділ у встановленому законодавством порядку використовує дані відкритих електронних реєстрів, а також електронних реєстрів, до яких у встановленому законодавством порядку отримано доступ.

3.3. У випадку відсутності матеріалів технічної інвентаризації безхазяйного нерухомого майна юридичний підрозділ вносить на розгляд виконавчого комітету Райгородоцької сільської ради питання про проведення технічної інвентаризації цього майна, за результатами розгляду якого виконавчий комітет приймає відповідне рішення.

3.4. Витрати, пов'язані з отриманням довідок, витягів, інформації з усіх зазначених у цьому Порядку реєстрів, а також проведення технічної інвентаризації, оцінки чи експертизи нерухомого майна, вчинення інших необхідних дій щодо майна, що може бути безхазяйним, здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету.

3.5. У випадку:

відсутності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно записів про державну реєстрацію речових прав та/або записів про державну реєстрацію обтяжень речових прав на таке майно, що може бути безхазяйним, інформації про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень у період до 1 січня 2013 р.;

отримання від державного реєстратора інформації про відмову від права власності на нерухоме майно, що може бути безхазяйним;

юридичний підрозділ протягом 10 робочих днів з дати отримання такої інформації готує та подає до державного реєстратора заяву про взяття безхазяйного нерухомого майна на облік.

3.6. Якщо за результатом розгляду державним реєстратором поданої юридичним підрозділом заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна прийнято рішення про взяття його на облік шляхом внесення відповідних відомостей до спеціального розділу Державного реєстру прав на нерухоме майно, юридичний підрозділ протягом 20 робочих днів з дня прийняття такого рішення забезпечує розміщення у друкованих медіа та на офіційному вебсайті Райгородоцької сільської ради оголошення про взяття такого безхазяйного нерухомого майна на облік.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна державним реєстратором здійснюється у день прийняття відповідної заяви. Датою та часом взяття на облік безхазяйного нерухомого майна вважаються дата та час реєстрації відповідної заяви, за результатом розгляду якої державним реєстратором прийнято рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

В оголошенні про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна вказується дата взяття державним реєстратором безхазяйного нерухомого майна на облік та інформація про намір Райгородоцької сільської ради подати до суду заяву про передачу безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської ради у випадку відсутності щодо такого нерухомого майна відомостей про власників, спадкоємців чи правонаступників цього нерухомого майна та підтверджуючих документів про право власності чи правонаступництва щодо нього.

В оголошенні зазначається:

строк, протягом якого, у разі наявності інформації щодо можливих власників (спадкоємців, правонаступників) чи безпосередніх власників (спадкоємців, правонаступників) безхазяйного нерухомого майна або наявності у власників правовстановлюючих документів на нього, відповідні особи можуть звертатися до юридичного підрозділу;

адреса юридичного підрозділу, контактна особа та її номер телефону, електронна адреса.

3.7. У випадку, якщо у строк, визначений в оголошенні про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, до Райгородоцької сільської ради звертається особа з документами, що підтверджують його право власності на це майно, така особа відшкодовує витрати, пов’язані з утриманням, збереженням цього майна, виготовленням на нього відповідної технічної документації, публікації оголошення тощо.

3.8. У випадку виявлення незаконного заволодіння (набуття права власності) фізичними або юридичними особами безхазяйним нерухомим майном за наявності ознак кримінального правопорушення юридичний підрозділ готує до правоохоронних органів відповідну заяву про вчинення такого правопорушення.

4. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ РАЙГОРОДОЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ У СУДОВОМУ ПОРЯДКУ ЩОДО БЕЗХАЗЯЙНОГО НЕРУХОМОГО МАЙНА

4.1. Після спливу одного року з дати взяття на облік державним реєстратором безхазяйного нерухомого майна юридичний підрозділ здійснює збір доказів та підготовку заяви до суду про передачу безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади в особі Райгородоцької сільської ради.

4.2. Заява про передачу безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської ради у випадках, передбачених Цивільним кодексом України, подається до суду за місцезнаходженням цього майна.

4.3. У заяві про передачу безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади зазначаються відомості про нерухоме майно, основні його характеристики, посилання на документи про взяття державним реєстратором безхазяйного нерухомого майна на облік, посилання на розміщене у друкованих медіа та на офіційному вебсайті сільської ради оголошення про взяття цього нерухомого майна на облік.

4.5. Правова позиція, конкретні вимоги щодо кожного об'єкта безхазяйного нерухомого майна визначаються та формулюються юридичним підрозділом, ураховуючи відповідні обставини, зокрема, наявність заінтересованих осіб, спору про право, можливості використання безхазяйного нерухомого майна за цільовим призначенням та інші наявні обставини.

4.6. Після ухвалення судом рішення про передачу безхазяйного нерухомого майна у власність Української сільської/селищної/міської територіальної громади юридичний підрозділ вживає заходів для отримання завіреної в установленому порядку копії рішення суду, що набрало законної сили.

 

5. ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ ПРО
ПЕРЕДАЧУ У ВЛАСНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ БЕЗХАЗЯЙНОГО НЕРУХОМОГО  МАЙНА

 

5.1. Юридичний підрозділ протягом 5 робочих днів з дня отримання завіреної в установленому порядку копії рішення суду, що набрало законної сили, забезпечує державну реєстрацію права власності Райгородоцької сільської ради на безхазяйне нерухоме майно, передане у власність Райгородоцькій сільській територіальній громаді, і право на яке відповідно до законодавства підлягає державній реєстрації.

5.2. Юридичний підрозділ на підставі рішення суду, що набрало законної сили, та документа, що підтверджує державну реєстрацію права на нерухоме майно (наприклад, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо), що згідно з рішенням суду передане як безхазяйне майно у власність територіальної громади:

готує пропозиції виконавчому комітету Райгородоцької сільської ради щодо подальшого розподілу об’єктів житлового фонду а щодо об’єктів нежитлового фонду, нерухомого майна - про закріплення відповідного майна комунальної власності на праві оперативного управління (для здійснення некомерційної господарської діяльності)/праві господарського відання (для здійснення комерційної господарської діяльності) за відповідним виконавчим органом Райгородоцької сільської ради чи підприємствами, установами, організаціями, що перебувають у власності Райгородоцької сільської територіальної громади.

6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Щорічно, до 5 числа лютого місяця, юридичний підрозділ подає Райгородоцькому сільському голові звіт із зазначенням переліку поданих у звітному періоді до суду заяв про передачу безхазяйного нерухомого майна у власність Райгородоцької сільської територіальної громади, прийнятих відповідних судових рішень та відповідне нерухоме майно, на яке зареєстровано право власності за територіальною громадою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Порядку взаємодії виконавчих органів, структурних підрозділів апарату Райгородоцької сільської ради,  комунальних підприємств, установ та організацій, старост та державних реєстраторів щодо виявлення, обліку та передачі безхазяйного майна у власність Райгородоцької сільської   територіальної громади


 

ФОРМА РЕЄСТРУ
нерухомого майна, що може бути безхазяйним

 

№ з/п

Інформація про майно, що може бути безхазяйним:
(місцезнаходження майна, його опис)*

Інші відомості*

Документи, що наявні

Примітки
(відомості про заявника, що надав інформацію, документи, що необхідно витребувати тощо)

1.

 

 

 

 

* Примітка: Перелік таких відомостей місцева рада передбачає самостійно, оскільки законодавством він не визначений.

 

[1] Йдеться про облік майна, що може бути безхазяйним, ведення якого забезпечується саме юридичним підрозділом апарату місцевої ради та її виконавчого комітету. Цей облік не є реєстраційною дією щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, що здійснюється  державними реєстраторами/нотаріусами відповідно до Порядку  державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 25.12.2015 р.
№ 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”.

[2] Поняття «не має власника» застосовується у випадку, якщо певна річ має статус нерухомого майна, права щодо якого виникли у його власника й були зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, однак з певних причин право власності у відповідної особи на зазначене майно припинилося. Тобто, при фактичному існуванні об’єкта нерухомого майна його власник відсутній (роз’яснення Мін’юсту від 13.10.2011 р. «Деякі аспекти набуття права власності на об'єкти безхазяйного нерухомого майна»). https://zakononline.com.ua/documents/show/333770___333835

[3] Поняття «власник невідомий» застосовується у випадку, якщо має місце фактичне існування об’єкта нерухомого майна при відсутності будь-якої документації щодо нього та інформації про його власника (роз’яснення Мін’юсту від 13.10.2011 р. «Деякі аспекти набуття права власності на об'єкти безхазяйного нерухомого майна») https://zakononline.com.ua/documents/show/333770___333835


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь