Райгородоцька громада
Житомирська область, Бердичівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія» Райгородоцької сільської ради та його структури в новій редакції

Дата: 27.06.2024 15:35
Кількість переглядів: 25

РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

    РІШЕННЯ

 

Сорок четверта сесія                        с. Райгородок                           VIIІ скликання

 

від  25.06.2024  року                                                                                 № 1125

 

 

Про затвердження Положення

про відділ «Центр надання

адміністративних послуг – Дія»

Райгородоцької сільської ради

та його структури в новій редакції

 

Керуючись п.4 ст. 54 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  п.2 ст.6, ст.10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», враховуючи рішення сільської ради від 03.12.2021 № 490 «Про затвердження структури та загальної штатної чисельності апарату Райгородоцької сільської ради та її виконавчих органів», з метою вдосконалення та забезпечення ефективності роботи, сільська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Надати - Відділу «Центр надання адміністративних послуг – Дія» Райгородоцької сільської ради повноваження суб’єкта державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

2. Затвердити Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія» Райгородоцької сільської ради Бердичівського  району Житомирської області (додаток 1).

  1. Затвердити структуру відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія» Райгородоцької сільської ради Бердичівського  району Житомирської області (додаток 2).
  2. Визнати такими, що втратило чинність п.2.1. та п.2.2.  рішення Райгородоцької сільської ради від03.11.2021р. №440 «Про утворення та ліквідацію відділів Райгородоцької сільської ради».

 

          

 

Сільський голова                                                                 Максим САМЧИК

 

 

 

  Додаток 1

  до рішення сільської ради

  від  25.06.2024р. №1125

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ «Центр надання адміністративних послуг- Дія»

Райгородоцької сільської ради

 

  1. Загальні положення
    1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія» Райгородоцької сільської ради  (далі – відділ) є структурним підрозділом Райгородоцької сільської ради Бердичівського району Житомирської області, на який покладаються організація та надання адміністративних послуг населенню Райгородоцької територіальної громади.
    2. Відділ є суб’єктом державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень Райгородоцької сільської ради.
    3. Відділ є виконавчим органом Райгородоцької сільської ради Бердичівського району, як окрема юридична особа публічного права.

        1.4. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації відділу приймається сільською радою.

          1.5. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

           1.6. Юридична та фактична адреса відділу: 13362, Житомирська область, Бердичівський район, село Райгородок, вул.Соборна,18А.

 

  1. Завдання і функції

2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та правового забезпечення діяльності сільської ради;

2.2. Забезпечення реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення організації надання адміністративних послуг;

2.3Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо вдосконалення та подає їх на розгляд сільського голови та депутатів сільської ради;

2.4Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері надання адміністративних послуг;

2.5. Забезпечує надання адміністративних послуг відповідно до Закону України «Про надання адміністративних послуг»;

 2.6Надає вичерпну інформацію щодо необхідного переліку документів для отримання адміністративних послуг;

 2.7Приймає та видає документи пов’язані з наданням адміністративних послуг;

2.8. Приймає участь у професійному навчанні та стажуванні працівників відділу;

2.9. У межах компетенції проводить семінари та заходи інформаційного характеру;

2.10. Організовує надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань;

2.11. Забезпечує спрощення процедури отримання адміністративних послуг;

2.12. Забезпечує інформування суб’єктів звернення про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

2.13. Розробляє проекти рішень сільської ради, виконавчого комітету, доручень, розпоряджень сільського голови, що належать до компетенції відділу;

2.14. Вживає заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі;

2.15. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

2.16. Опрацьовує звернення і запити народних депутатів України та депутатів міської ради;

2.17. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

2.18. Постійно інформує населення громади про стан здійснення визначених законом повноважень;

2.19.   Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів;

2.20. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, організовує роботу з координації діяльності інших суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у ЦНАП сільської ради;

2.21. Координує роботу ВРМ;

2.22. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону;

2.23. Надає інформацію про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

2.24. Бере на облік безхазяйне нерухоме майно відповідно до закону;

2.25. Здійснює заходи з підвищення кваліфікації державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно, головних спеціалістів відділу, інших службовців та посадових осіб, проводить відповідні наради, семінари;

2.26. Здійснює заходи з підвищення рівня кваліфікації працівників, які здійснюють державну реєстрацію;

2.27. Приймає участь у перевірках, що здійснюються головним територіальним управлінням юстиції;

 

 

  1. Права відділу

3.1. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями в рамках чинних Меморандумів та угод про співпрацю.   

3.2. Безоплатно отримує від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.

3.3. Отримує відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних послуг.

 

4. Структура відділу

4.1. Структура Відділу затверджуються рішенням сільської ради.

4.2. Відділ утворюється з посадових осіб місцевого самоврядування: начальника відділу-державного реєстратора, адміністраторів та діловода.

4.3. Начальник відділу, адміністратори, державні реєстратори та інші працівники призначаються на посаду та звільняються з посади сільським головою відповідно до чинного законодавства.

4.4. Посадові інструкції затверджуються сільським головою відповідно до розподілу обов’язків.

4.5. Посадові особи відділу здійснюють функції адміністратора.

4.6. Бухгалтерський облік та звітність Відділу здійснюється відділом бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Райгородоцької сільської ради.

 

  1.  Організація роботи

5.1. Відділ очолює начальник. Кваліфікаційні вимоги до начальника Відділу: повна   вища   освіта   відповідного професійного  спрямування   за   освітньо-кваліфікаційним   рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та/або державній службі не менше 2 років або на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

5.2. Начальник відділу-державний реєстратор відповідно до завдань, покладених на відділ:

1) здійснює керівництво роботою відділу, несе персональну відповідальність за організацію діяльності відділу;

2) організовує діяльність відділу, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи відділу;

3) координує діяльність посадових осіб відділу та представників інших структурних підрозділів, ВРМ та суб'єктів надання адміністративних послуг, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків . 

4) організовує інформаційне забезпечення роботи відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) сприяє створенню належних умов праці у відділі, вносить пропозиції міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення відділу;

6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

7) представляє відділ серед інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності;

8) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;

9) здійснює керівництво Центром надання адміністративних послуг Райгородоцької сільської ради  як постійно діючого робочого органу;

10) дійснює повноваження державного реєстратора речових прав на нерухоме майно;

11) здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону;

12) надає інформацію про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

13) бере на облік безхазяйне нерухоме майно відповідно до закону;

14) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про відділ.

5.3. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;

7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.

 

Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

3) інформувати сільського голову та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою  копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед сільським головою щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи відділу. Державний реєстратор має печатку, зразок та опис якої встановлюється Міністерством юстиції України. Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Втручання в діяльність державного реєстратора, крім випадків, передбачених законодавством України, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом. 

6) Повноваження державного реєстратора, передбачені Законом  України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", з видачі та прийому документів можуть виконувати адміністратори  ЦНАП, відповідно до ч.1. ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги». 

7) На державного реєстратора може покладатися функція адміністратора ЦНАП. 

 

  1. Відповідальність

 

6.1. Посадові особи відділу несуть:

1) персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ними своїх повноважень;

2)  дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність за порушення законодавства у сфері надання адміністративних послуг у встановленому законом порядку.

3) персональну відповідальність за збереження інформації про персональні дані.

 

 

           Секретар ради                                               Світлана БАРАНОВСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Додаток 2

  до рішення сільської ради

  від  25.06.2024р. № 1125

 

 

 

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія»

Райгородоцької сільської ради

 

п/п

Назва структурного підрозділу

та штатних посад

Кількість штатних одиниць

1

2

3

1.

Відділ організації надання

 адміністративних послуг

 

1.1

Начальник відділу

1

1.2

Адміністратор

1

1.3.

Державний реєстратор

1

 1.4.

Діловод

1

 

ВСЬОГО

4

 

 

Секретар ради                                                            Світлана БАРАНОВСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь