Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Райгородоцької територіальної громади
РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
сесія с.Райгородок VIII скликання
від .04.2024 року №
Про затвердження Правил розміщення
зовнішньої реклами на території
Райгородоцької територіальної
громади
З метою вдосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами на території Райгородоцької територіальної громади, відповідно до Закону України „Про рекламу”, Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 „Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” із змінами, та на підставі ст. 25 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, сільська рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами на території Райгородоцької територіальної громади, згідно з додатком.
2. Уповноважити відділ земельних відносин, будівництва, архітектури та екології регулювати діяльність з розміщення зовнішньої реклами на території Райгородоцької територіальної громади.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника сільського голови Олега КОРІНЕНКА.
Сільський голова Максим САМЧИК
Додаток
до рішення Райгородоцької сільської ради
№_____ від ________________ 2024 року
ПРАВИЛА
розміщення зовнішньої реклами на території Райгородоцької територіальної громади
2 ПОВНОВАЖЕННЯ ОРГАНІВ У СФЕРІ РЕКЛАМИ
3 ПОРЯДОК ОДЕРЖАННЯ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
4 ВІДМОВА У НАДАННІ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
5 АНУЛЮВАННЯ ДІЇ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
6 ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
7 ЗМІНА МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНОГО ЗАСОБУ
8 ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
9 ВИЗНАЧЕННЯ ПЛОЩІ МІСЦЯ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ОБ’ЄКТУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
10 ПЛАТА ЗА ТИМЧАСОВЕ КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕМ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ОБ’ЄКТА ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.
11 ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ВИВІСОК І ТАБЛИЧОК.
12 КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇХ ПОРУШЕННЯ
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Правила розміщення зовнішньої реклами на території Райгородоцької територіальної громади (далі – Правила) регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах Райгородоцької територіальної громади (далі – Райгородоцька ТГ), та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
- Ці Правила розроблено відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про дорожній рух», «Про охорону культурної спадщини», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 та інших нормативно-правових актів
- Дія цих Правил поширюється на всю територію Райгородоцької ТГ на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності та відомчої належності, а також на фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами у Райгородоцькій ТГ.
- Правила є обов’язковими для виконання всіма учасниками рекламної діяльності.
- Розміщення рекламних засобів з порушенням вимог та порядку цих Правил забороняється.
- ПОВНОВАЖЕННЯ ОРГАНІВ У СФЕРІ РЕКЛАМИ
- Відділ земельних відносин, містобудування, архітектури та благоустрою, далі Робочий орган:
- розробляє у межах компетенції нормативно-правові акти, направлені на регулювання діяльності у сфері зовнішньої реклами, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо зміни та/або доповнення до Правил;
- розглядає заяви розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
- приймає рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
- готує проект рішення виконавчого комітету щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні, переоформлення, анулювання дозволу;
- видає дозвіл на підставі рішення виконавчого комітету;
- у разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом;
- відповідно до цих Правил укладає з розповсюджувачами зовнішньої реклами Договір на право тимчасового користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами;
- здійснює функції зі справляння плати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розміщення рекламних засобів за укладеними договорами та здійснює контроль за своєчасним надходженням плати;
- здійснює ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для формування містобудівного кадастру населених пунктів;
- забезпечує подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Рівненській області матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
- у межах своєї компетенції здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, та фізичними особами-підприємцями, встановленого Законом України «Про рекламу», цими Правилами, порядку розміщення, утримання та експлуатації рекламних засобів. Готує та надсилає розповсюджувачам зовнішньої реклами вимоги про усунення виявлених порушень законодавства у сфері реклами;
- здійснює обстеження місць розміщення рекламних засобів на предмет відповідності встановлення спеціальних конструкцій до виданих дозволів (проектно-технічної документації), і у разі виявлення невідповідності, вживає заходи щодо їх усунення;
- організовує розміщення соціальної реклами;
- Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
- У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами Робочим органом можуть залучатися на громадських засадах представники галузевих рад підприємців, об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.
- ЦНАП:
- приймає від розповсюджувачів зовнішньої реклами заяви на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
- здійснює видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами чи повідомлень про відмову у їх видачі.
- Виконавчий комітет:
- приймає рішення про надання дозволу чи про відмову у його наданні, переоформлення, анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на території Райгородоцької ТГ відповідно до цих Правил;
- затверджує у встановленому порядку розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності ТГ.
- Відділ земельних відносин, містобудування, архітектури та благоустрою, далі Робочий орган:
- ПОРЯДОК ОДЕРЖАННЯ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
- Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволу та у порядку, відповідно до цих Правил.
- Видача (відмова у видачі, переоформлення, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» через ЦНАП.
- Для одержання дозволу заявник подає до відділу ЦНАП заяву за формою згідно з додатком 1 до цих Правил, до якої додаються:
- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням, фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 з кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості.
- Під час подання заяви адміністратор відділу ЦНАП перевіряє та приймає повний пакет документів та направляє документи Робочому органу.
- За наявності документів, передбачених пунктом 3.3., відомості про заяву у той же день вносяться Робочим органом до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (журналу), який ведеться у довільній формі.
- Робочий орган протягом двох робочих днів з дня реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу за формою, згідно з додатком 2 до цих Правил.
- Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.
- Видача дозволу погоджується робочим органом або уповноваженим ним органом, а також з:
- Міністерством культури та інформаційної політики – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;
- Бердичівською РДА – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;
- утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;
- Укравтодором або власником автомобільних доріг та уповноваженим підрозділом Національної поліції – у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.
- Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.
- Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються Робочим органом без залучення розповсюджувача зовнішньої реклами протягом строку, встановленого для отримання дозволу.
- Для здійснення погодження Робочим органом не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначених в пунктах 3.8.1-3.8.4., та встановлює строк розгляду зазначених документів.
- За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в пунктах 3.8.1-3.8.4., надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються Робочому органу.
- У разі ненадання органами, зазначеними в пунктах 3.7.1-3.7.4., протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.
- Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.
- Робочий орган протягом не більш як семи робочих днів з дати одержання від органів (осіб), всіх необхідних погоджень для розміщення рекламного засобу, подає проєкт рішення для розгляду виконавчому комітету.
- Відповідно до регламенту роботи виконавчого комітету, вказаний проект рішення виноситься на його засідання, де приймається рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.
- Дозвіл або відмова у його наданні видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.
- Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.
- Дозвіл надається безоплатно, строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
- Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.
- Розповсюджувач зовнішньої реклами зобов’язаний протягом десяти календарних днів з дати ухвалення рішення виконавчого комітету укласти з Робочим органом Договір на право тимчасового користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами.
- Після розміщення рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6х9 сантиметрів).
- ВІДМОВА У НАДАННІ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
- У наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами може бути відмовлено у разі:
- подання розповсюджувачем зовнішньої реклами неповного пакету документів, необхідних для одержання дозволу;
- виявлення у документах, поданих розповсюджувачем зовнішньої реклами, недостовірних відомостей;
- наявності на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу;
- відмови в погодженні дозволу органів та осіб, передбачених пунктом 3.8. цих Правил.
- Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому чинним законодавством України.
- Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.
- Письмове повідомлення Робочого органу про відмову у наданні дозволу видається адміністратором відділу ЦНАП розповсюджувачу зовнішньої реклами або уповноваженій ним особі під підпис про одержання.
- АНУЛЮВАННЯ ДІЇ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
- Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами анулюється на підставі рішення виконавчого комітету до закінчення строку його дії за таких підстав:
- за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами;
- у разі непереоформлення дозволу у встановленому порядку;
- наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення та ліквідації, якщо інше не встановлено законом;
- наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
- відмова розповсюджувача зовнішньої реклами від укладання Договору на право тимчасового користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами;
- в інших випадках, встановлених законодавством України.
- Рішення про анулювання дозволу фіксується у журналі реєстрації та надсилається Робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами не пізніше п'яти робочих днів з дня прийняття рішення через відділ ЦНАП.
- Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами анулюється на підставі рішення виконавчого комітету до закінчення строку його дії за таких підстав:
- ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
- Підставою для переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами є:
- зміна найменування (юридичної особи) або прізвища, ім’я, по батькові розповсюджувача зовнішньої реклами;
- зміна місцезнаходження розповсюджувача зовнішньої реклами.
- У разі виникнення підстав для переоформлення дозволу розповсюджувач
- Підставою для переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами є:
зовнішньої реклами протягом п’яти робочих днів з дня настання таких підстав зобов’язаний подати адміністратору відділу ЦНАП заяву про переоформлення дозволу.
-
- Адміністратор відділу ЦНАП у день надходження передає заяву Робочому органу.
- До заяви додається:
- оригінал діючого дозволу;
- копії документів, що підтверджують зміну найменування (юридичної особи), прізвища, ім’я, по батькові або зміну місцезнаходження розповсюджувача зовнішньої реклами;
- документ (акт звірки взаєморозрахунків), який підтверджує відсутність заборгованості за розміщення рекламоносія у попереднього розповсюджувача зовнішньої реклами.
- У переоформленні дозволу може бути відмовлено, якщо у заявника:
- існує заборгованість по оплаті за тимчасове користування місцями за існуючим договором;
- зафіксовані згідно цих Правил самовільно встановлені конструкції зовнішньої реклами.
- У разі відсутності зауважень до поданих розповсюджувачем зовнішньої реклами документів, Робочий орган виносить пропозицію щодо переоформлення дозволу на розгляд виконавчого комітету.
- Рішення про переоформлення дозволу фіксується у журналі реєстрації та надсилається Робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття рішення через відділ ЦНАП.
- ЗМІНА МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНОГО ЗАСОБУ
- У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни в дозвіл.
- Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
- Плата за надання Робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
- ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
- На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням Правил благоустрою території Райгородоцької територіальної громади.
- Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:
- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 8.7 – 8.10 цих Правил;
- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
- освітлення зовнішньої реклами повинно бути рівномірним, не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, має бути декоративно оформлений;
- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;
- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.
- Забороняється розташовувати рекламні засоби:
- на пішохідних доріжках, алеях та тротуарах, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;
- на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення.
- Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду.
- Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів заборонена.
- Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 8.2-8.5, є вичерпним.
- Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
- Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
- Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
- Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
- Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
- Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.
- Застосування мови у рекламі здійснюється відповідно до законодавства України про мову. – ст. 6 ЗУ «Про рекламу».
- Розповсюджувачі зовнішньої реклами зобов’язані утримувати конструкції в належному технічному, санітарному та естетичному стані (елементи конструкції акуратно пофарбовані, рекламна поверхня поклеєна рекламним сюжетом або однотонним фоном). Не допускається експлуатація засобів зовнішньої реклами з пошкодженим рекламним повідомленням.
- Зворотна сторона спеціальних конструкцій, що мають одну рекламну площину, повинна бути декоративно оформлена.
- Рекламно-інформаційні поля наземних засобів зовнішньої реклами можуть підсвічуватись в темний час доби. У випадках використання зовнішніх джерел підсвічування, конструкції світильників повинні бути закриті декоративними елементами.
- Розміщення наземних рекламних конструкцій не повинно створювати перешкод вільному огляду реклами на раніше встановлених конструкціях, сприйняттю технічних засобів організації дорожнього руху.
- При встановленні наземних рекламних конструкцій обов’язковою умовою є забезпечення відновлення пошкоджених елементів та об’єктів благоустрою.
- Розташування неназемних рекламних конструкцій має здійснюватися з дотриманням структури фасадів, без пошкодження елементів архітектурних деталей, конструктивних елементів будинків, споруд та комунікацій.
- Проведення робіт з відновлення благоустрою після монтажу (демонтажу) засобів зовнішньої реклами здійснюється за рахунок розповсюджувача зовнішньої реклами, а саме:
- завіз чорнозему, посів трави, відновлення тротуарного покриття тощо – для наземних рекламних конструкцій;
- ремонт фасадів, дахів тощо – для неназемних рекламних конструкцій.
- Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
- ВИЗНАЧЕННЯ ПЛОЩІ МІСЦЯ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ОБ’ЄКТУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
- Площа місця для розміщення рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площу.
- ПЛАТА ЗА ТИМЧАСОВЕ КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕМ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ОБ’ЄКТА ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.
- Плата за тимчасове користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами , що перебуває у комунальній власності Райгородоцької ТГ, встановлюється на підставі Договору на право тимчасового користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, укладеним між Робочим органом та розповсюджувачем зовнішньої реклами, відповідно до «Порядку визначення плати за тимчасове користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності Райгородоцької ТГ» (Додаток 3).
- Плата за тимчасове користування місцем справляється з дня видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Відсутність спеціальної конструкції на вказаному місці не є підставою для звільнення від плати за користування місцем.
- Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
- ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ВИВІСОК І ТАБЛИЧОК.
- Вивіски чи таблички не є рекламою, якщо на них розміщена така інформація:
- про зареєстроване найменування особи;
- про знаки для товарів і послуг, що належать цій особі;
- про вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи);
- про час роботи.
- Вивіски та таблички не є зовнішньою рекламою, якщо вони розташовані:
- на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення;
- на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху;
- на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення;
- біля входу в таке приміщення.
- Вивіски чи таблички:
- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;
- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;
- не повинні розміщуватися на будинках і спорудах-об’єктах незавершеного будівництва; парканах; на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення;
- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.
- Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи чи погодження для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.
- Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:
- Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.
- Вивіски чи таблички не є рекламою, якщо на них розміщена така інформація:
- КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇХ ПОРУШЕННЯ
- Контроль за додержанням цих Правил здійснює Робочий орган та інші органи відповідно до законодавства.
- У разі порушення порядку розміщення реклами Робочий орган звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з письмовою вимогою усунення порушень у визначений строк.
- У разі невиконання цієї вимоги Робочий орган подає інформацію спеціально уповноваженому територіальному органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
- Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.
- Питання, що не врегульовані цим Порядком, вирішуються згідно з чинним законодавством України.
Сільський голова Максим САМЧИК
до Правил
ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
Заявник _______________________________________________________________________
(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої ___________________________________________________________________________________
реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)
Адреса заявника _________________________________________________________________
(для юридичної особи - місцезнаходження, для фізичної особи -
________________________________________________________________________________
місце проживання, паспортні дані)
Ідентифікаційний код юридичної особи
або ідентифікаційний номер фізичної особи _________________________
Телефон (телефакс) _____________________________________________
Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою ________________________________________________________________________________
(повна адреса місця розташування рекламного засобу)
строком на ______________________________________________________________________
(літерами)
Перелік документів, що додаються _________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Заявник |
|
|
М. П.
______________________________________________________________________________________
до Правил
ДОЗВІЛ
на розміщення зовнішньої реклами
Виданий ____________ р. на підставі рішення _______________________________________
(дата видачі)
___________________________________________________________________________________
(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, дата і номер рішення)
________________________________________________________________________________
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної
________________________________________________________________________________
особи - прізвище, ім'я та по батькові)
________________________________________________________________________________
(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,
________________________________________________________________________________
ідентифікаційний код (номер)
Адреса місця розташування рекламного засобу _______________________________________
________________________________________________________________________________
Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу ____________________________
________________________________________________________________________________
(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)
Фотокартка або комп’ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу
Ескіз з конструктивним |
Топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу |
||
Відповідальний за топогеодезичне знімання |
_______ __________________ М. П. |
||
Керівник робочого органу |
___________ |
____________________ |
|
М. П.
Фотокартка місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу
Керівник робочого органу |
___________ |
____________________ |
М. П.
______________________________________________________________________________________
до Правил
ПОРЯДОК
визначення плати за тимчасове користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності Райгородоцької ТГ
- Плата за тимчасове користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності Райгородоцької ТГ, встановлюється у порядку, визначеному рішенням виконавчого комітету. При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площу.
- Розмір плати за тимчасове користування місцем для розміщення зовнішньої реклами не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
- Розмір площі зайнятої під рекламну конструкцію визначається за формулою:
S=(L+2х0,5) = кв. м, де
L - довжина горизонтальної проекції рекламної конструкції.
- Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площу.
Розміри площі зайнятої під вищезазначену рекламну конструкцію визначаються за формулою:
S=(L x h)= кв. м, де
L - довжина рекламної конструкції;
h – висота рекламної конструкції.
- В розрахунках застосовується коефіцієнт відносно до місць розташування рекламних засобів в населених пунктах Райгородоцької ТГ, яка поділяється на три економічно-планувальні зони:
І зона – в межах населених пунктів;
ІІ зона – – поза межами першої зони;
Якщо розміщення об’єкта зовнішньої реклами передбачається на перехресті двох вулиць різних зон, то плата береться, як за зону вищої категорії.
Базовий розмір плати коригується на зональний коефіцієнт.
ЗОНА КОЕФІЦІЄНТ
І зона 2,0
ІІ зона 1,5
- Розмір плати за тимчасове користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами обчислюється такою формулою:
Р = S х В х К, де
Р – плата за тимчасове користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, гривень/місяць;
S – площа місця розташування рекламної конструкції (визначену за формулою, згідно пунктів 3, 4 даного Порядку);
В – базовий розмір плати, який становить 1% від розміру мінімальної заробітної плати (встановлений на день видачі дозволу).
К – зональний коефіцієнт, який в залежності від зони розміщення об’єкта зовнішньої реклами визначається в порядку, визначеному пунктом 5 даного Порядку;
- Плата за користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, що знаходиться у комунальній власності, нараховується з дня видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Плата за поточний місяць вноситься до 20-го числа поточного місяця.
- Місячний розмір плати, визначений даними Правилами, зазначається у Договорі на право тимчасового користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами.
- Плата не враховує податок на додану вартість та інші податки, які повинні бути обчислені додатково відповідно до законодавства.
У Договорі на право тимчасового користування місцем для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, який укладається між Робочим органом та розповсюджувачем зовнішньої реклами, передбачається, що у випадку несвоєчасного виконання своїх грошових зобов’язань розповсюджувач зовнішньої реклами сплачує пеню із розрахунку 120 відсотків річної облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
Плата за право тимчасового використання місця для розміщення об’єкта зовнішньої реклами, що знаходиться у комунальній власності, перераховується розповсюджувачем зовнішньої реклами на рахунок місцевого бюджету Райгородоцької ТГ.