Про затвердження Положення, переліку та вартості платних соціальних послуг КУ «Центр соціальних послуг Райгородоцької сільської ради»
-
- РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Сорокова сесія с.Райгородок VIІI скликання
від р. №
Про затвердження Положення,
переліку та вартості платних
соціальних послуг КУ «Центр
соціальних послуг Райгородоцької
сільської ради»
Відповідно до ст.. ст. 25, 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про соціальні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 587 «Про організацію надання соціальних послуг», від 01.06.2020 № 428 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги», від 01.06.2020 № 429 «Про затвердження Порядку установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг», від 03.03.2020 № 177 «Деякі питання діяльності центрів надання соціальних послуг», наказів Міністерства соціальної політики України від 07.12.2015 № 1186 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку вартості соціальних послуг», від 23.06.2020 № 429 «Про затвердження Класифікатора соціальних послуг», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.07.2020 за № 643/34926, від 13.11.2013 № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.20213 за № 1990/24522, з метою врегулювання питання надання платних соціальних послуг Комунальною установою «Центр соціальних послуг Райгородоцької сільської ради» Бердичівського району громадянам, що проживають на території Райгородоцької сільської ради, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про умови та порядок надання платних соціальних послуг Комунальною установою «Центр соціальних послуг Райгородоцької сільської ради» (додаток 1).
2. Затвердити розрахунок тарифів на платні соціальні послуги (додаток 2).
3. Затвердити перелік платних соціальних послуг, що надаються КУ «Центр соціальних послуг Райгородоцької сільської ради», норми часу на їх виконання та тарифи (додаток 3).
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку.
Сільський голова Максим САМЧИК
Додаток 1
до рішення сільської ради
№
ПОЛОЖЕННЯ
про умови та порядок надання платних соціальних послуг
Комунальною установою «Центр соціальних послуг
Райгородоцької сільської ради»
І. Загальні положення
1. Положення про умови та порядок надання платних соціальних послуг Комунальною установою «Центр соціальних послуг Райгородоцької сільської ради» Бердичівського району Житомирської області (далі – Центр) розроблено з урахуванням вимог Закону України «Про соціальні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 428 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги», від 01.06.2020 № 429 «Про затвердження Порядку установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг», від 01.06.2020 № 587 «Про організацію надання соціальних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»(зі змінами), від 23.12.2015 р. №1093 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 р. № 1417», наказу Міністерства соціальної політики України від 07.12.2015 №1186 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку вартості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 №760 «Про затвердження державного стандарту догляд вдома»; наказу Міністерства соціальної політики України від 17.05.2022 р. № 150 «Про затвердження Методики обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для надання соціальних послуг».
2. Платні соціальні послуги (далі – послуги) надаються Центром з метою покращення або відтворення життєдіяльності, соціальної адаптації та повернення до повноцінного життя громадян громади.
Метою надання Центром послуг не може бути отримання прибутку.
3. Положення визначає організаційно-правову форму надання Центром послуг.
ІІ. Порядок та умови надання платних соціальних послуг
2.1. Надання платних соціальних послуг здійснюється на підставі затверджених тарифів.
2.2. Платні соціальні послуги надаються (в межах наявних можливостей):
- отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб;
- громадянам, які безоплатно отримують соціальні послуги в Центрі, і мають бажання отримувати платні соціальні послуги понад обсяги, визначені державним стандартом соціальних послуг;
- громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і мають рідних, що повинні забезпечити їм догляд і допомогу.
2.3. Право на позачергове обслуговування на платних умовах мають ветерани війни, особи на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», жертви нацистських переслідувань, особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до 1, 2 і 3 категорії.
2.4. Середньомісячний сукупний дохід отримувача соціальних послуг для установлення плати за надання соціальних послуг враховується за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення, якщо інше не передбачено законодавством, та обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу сім’ї отримувача на кількість членів сім’ї за методикою обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї, затвердженою Мінсоцполітики (наказ від 17.05.2022 №150).
2.5. Надання послуг здійснюється робітниками Центру відповідно до їх посадових обов’язків.
2.6. Центр надає громадянам інформацію про порядок надання платних соціальних послуг та їх оплату.
2.7. Центр не надає платні соціальні послуги громадянам, які потребують цілодобового стороннього догляду, в межах надання послуги догляду вдома.
2.8. Платні соціальні послуги надаються згідно затверджених засновником тарифів і можуть переглядатись шляхом корегування (перегляду) лише тих складових тарифу, за якими відбулись цінові зміни.
2.9 Комісія з прийняття робіт, які були виконані соціальним працівником Центру на платній основі, утворюється та формується, відповідно до наказу директора Центру.
ІІІ. Перелік платних соціальних послуг
1. Перелік платних соціальних послуг:
1) прання білизни та одягу;
2) ремонт одягу;
3) надання послуг з виконання ремонтних робіт;
4) надання допомоги у проведенні сільськогосподарських робіт (обробіток присадибної ділянки не більше 0,02 га);
5) надання допомоги в оплаті комунальних послуг та здійснені інших платежів;
6) надання допомоги в оформленні документів та написанні листів;
7) представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах та організаціях;
8) здійснення профілактичних та санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (перебування);
9) організація надання консультацій з питань соціального захисту населення;
10) ведення домашнього господарства (підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів і посуду, винесення сміття тощо, косметичне прибирання, вологе прибирання, генеральне прибирання, розпалювання печей, піднесення дров, розчистка снігу, доставка води, миття вікон, обклеювання вікон, допомога при консервації, прасування тощо)
11) придбання і доставка: продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів, книг, газет, журналів і періодичних видань;
12) організація харчування;
13) допомога у вмиванні, обтиранні, обмиванні, одяганні, роздяганні;
14) забезпечення супроводження отримувача послуг в лікарню;
15)інші соціальні послуги, які можуть надаватись Центром.
2. Послуги повинні відповідати опису їх змісту і якості, наведеному в Державному класифікаторі соціальних стандартів та нормативів, а також діючим соціальним нормам і нормативам.
ІV. Порядок встановлення тарифів на платні соціальні послуги
1. Розмір плати за той чи інший вид послуг визначається на підставі її вартості.
2. Вартість платної соціальної послуги розраховується відповідно до економічного обґрунтування планових витрат, визначених на основі розрахункових фінансових показників та затверджених кошторисів.
2.1. Вартість кожної соціальної послуги визначаються окремо на основі типової структури витрат для визначення вартості соціальної послуги в розрахунку на 1 людино–годину (залежно від умов надання соціальної послуги), яка містить статті прямих і адміністративних витрат.
До прямих витрат належать:
- заробітна плата і єдиний соціальний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування основного та допоміжного персоналу;
- придбання товарів, робіт і послуг, безпосередньо пов’язаних з наданням соціальної послуги основним і допоміжним персоналом (предмети, матеріали, обладнання, інвентар, медикаменти, продукти харчування, супутні роботи та послуги);
- інші прями витрати необхідні для надання послуги.
До прямих витрат на оплату праці відносяться витрати на оплату основної та додаткової заробітної плати, обчисленої згідно з прийнятими системами оплати праці і визначеними колективним договором у вигляді тарифних ставок (окладів) працівників враховуючи доплату до мінімальної заробітної плати, зайнятих безпосередньо у наданні таких послуг. Тарифні ставки, надбавки, доплати визначаються на підставі існуючих нормативних документів, розрахунки можуть бути скореговані з урахуванням змін в оплаті праці.
Кількість годин роботи, ставок та посадових окладів працівників визначаються, виходячи з тривалості виконання робіт з надання платних соціальних послуг та норм навантаження (або часу для їх виконання).
Норми часу, у межах яких надаються платні соціальні послуги, враховується при проведенні розрахунків її тарифу (ціни) у вигляді розрахункових коефіцієнтів (Кч).
2.2. До загально-адміністративних витрат відносяться:
– витрати на оплату праці та ЄСВ адміністративного, управлінського, господарського та обслуговуючого персоналу;
– на придбання товарів, робіт і послуг (у тому числі предмети, матеріали, обладнання та інвентар; роботи та послуги; інші витрати);
– інші адміністративні витрати (оренда та обслуговування приміщень, комунальні послуги та енергоносії, зв’язок, транспортні витрати на адміністративні потреби, відрядження працівників, ремонт і обслуговування обладнання адміністративного призначення, амортизація основних засобів і нематеріальних активів адміністративного призначення).
2.3. До вартості конкретної соціальної послуги включається частка всіх адміністративних витрат, яка визначається з урахуванням коефіцієнта розподілу адміністративних витрат: відношення заробітної плати основного та допоміжного персоналу, залученого до надання конкретної соціальної послуги, до заробітної плати всього основного та допоміжного персоналу, що надає соціальні послуги за різними договорами.
3. Для розрахунку тарифів на платні соціальні послуги Центр:
– проводить аналіз прямих витрат за базовий рік;
– визначає перелік соціальних послуг, які надаються, або плануються надавати Центром за плату;
– здійснює опис платних соціальних послуг, визначає кількісний та якісний склад виконавців, які безпосередньо приймають участь у їх наданні;
– визначає та затверджує норми витрати часу, який затрачається для виконання послуги з кожним із виконавцем. У випадку якщо такі норми часу для окремого виду соціальної послуги відсутні, її можна визначити та затвердити на підставі актів хронометражу. Акт хронометражу складається на основі узагальнення витрат часу для виконання такого виду послуги;
– проводить розрахунок прямих витрат на оплату праці, до яких відносяться витрати на виплату основної та додаткової заробітної плати, обчисленої згідно із законодавчо прийнятими системами оплати праці і визначеними колективним договором у вигляді тарифних ставок (окладів) працівників, зайнятих безпосередньо у наданні таких послуг. Тарифні ставки, надбавки визначаються на підставі існуючих нормативних документів;
– визначає на підставі відповідних нормативів прямі матеріальні витрати, які безпосередньо використовуються при надані окремого виду платної соціальної послуги. Якщо такі нормативи відсутні або не затверджені, застосовується розрахункові показники з урахуванням фактичних витрат (за цінами, підтверджених накладними, рахунками-фактурами, прайс-листами тощо). Відповідно до змін цінової політики постачальників матеріальних ресурсів дані для розрахунків можуть бути скориговані з урахуванням індексу зміни закупівельної ціни або індексу інфляції;
– інші прямі витрати включаються на підставі відповідних норм та нормативів матеріальних витрат. У відсутності затверджених норм та нормативів використовуються розрахункові показники, на основі яких можна об’єктивно обґрунтувати їх потребу;
– адміністративні витрати включаються до тарифу на платну соціальну послугу в розмірі не більше як 15% витрат на оплату праці, визначених за нормами обслуговування для надання цієї послуги працівниками (працівником);
– розподіл загально виробничих витрат проводиться згідно «методом взаємодії», який здійснюється в два етапи:
а) розрахунок власних витрат адміністративно господарських підрозділів (адміністрації закладу, бухгалтерії, господарської служби (за їх наявності));
б) визначення вартості послуг цих підрозділів відповідно до їх частки у затратах на надання соціальної послуги згідно з вказаними вище критеріями розподілу.
- Розрахунок загальної вартості соціальні послуги проводиться за формулою:
ВСП = ВЧ х ВОГ х КО, де:
ВСП – вартість соціальної послуги;
ВЧ – витрати часу на надання соціальної послуги (кількість людино-годин);
ВОГ – вартість надання соціальної послуги протягом однієї людино-години;
КО – кількість отримувачів соціальної послуги;
Вартість надання соціальної послуги (ВОГ) протягом однієї людино-години розраховується :
ВОГ = ПВ +ЧАВ, де:
ПВ –прямі витрати;
ЧАВ – частка адміністративних витрат, яка враховується при визначенні вартості соціальної послуги;
4.1. Прямі витрати визначаються за формулою :
ПВ=(ЗПЄВ+ПТРП+ІПВ)/РД /НТРД , де:
ЗПЄВ – заробітна плата і ЄСВ основного та допоміжного персоналу;
ПТРП – придбання товарів, робіт, послуг, безпосередньо пов’язаних із
наданням соціальної послуги;
ІПВ – інші прямі витрати;
РД – кількість робочих днів на рік;
НТРД – норма тривалості робочого дня в годинах.
- Тарифи на соціальні послуги визначаються бухгалтерією Центру і затверджується засновником один раз на рік.
V. Порядок установлення диференційованої плати
за надання соціальних послуг
1. Диференційована плата за надання соціальних послуг встановлюється отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткових мінімуми, але не перевищує чотирьох прожиткових мінімумів для відповідної категорії осіб.
2. Диференційована плата за надання соціальних послуг установлюється з дати укладання договору і переглядається щороку.
3. Диференційована плата за надання соціальних послуг сплачується щомісяця у розмірі, що не перевищує граничної величини. Якщо вартість соціальних послуг, що надаються протягом відповідного місяця, не перевищує граничної величини, диференційована плата за надання соціальних послуг становить 75% вартості таких послуг.
4. Прожитковий мінімум для встановлення диференційованої плати за надання соціальних послуг враховується у встановленому законодавством розмірі для відповідної категорії осіб за місяць, що передує місяцю звернення особи за надання соціальних послуг.
5. Вартість соціальної послуги визначається на підставі тарифу, обчисленого Центром.
VІ. Планування та використання доходів від надання платних послуг
1. Кошти, що надходять від надання платних соціальних послуг, використовуються відповідно до чинного законодавства.
2. Кошти отримані від надання платних соціальних послуг спрямовуються в першу чергу на відшкодування витрат, пов’язаних з наданням цих послуг.
3. Кошти отримані від платних соціальних послуг можуть також спрямовуватись на розвиток Центру та видатків не забезпечених за загальним фондом установи.
4. Оплата за виконані платні послуги проводиться щомісячно після отримання наданих послуг та проводиться в безготівковій формі через банківські установи або в інший не заборонений законодавством спосіб.
5. Використання отриманих коштів можливе лише після зарахування їх на поточний рахунок в органі Держказначейства відповідно до затвердженого кошторису доходів та витрат на бюджетний рік.
Секретар сільської ради Світлана БАРАНОВСЬКА
Додаток 2
до рішення сільської ради
№
РОЗРАХУНОК
тарифу на платні соціальні послуги
КУ «Центр соціальних послуг Райгородоцької сільської ради»
Догляд вдома
Одиниця виміру: 1 людино-година
Вартість надання соціальної послуги протягом 1 людино-години:
ВП = ПВ+ЧАВ+ ПДВ
ВП – вартість послуги;
ПВ – прямі витрати;
ЧАВ – частка адміністративних витрат, яка враховується при визначенні вартості соціальної послуги;
ПДВ – податок на додану вартість.
Прямі витрати: ПВ = (ЗПЄВ + ПТРП + ІП) : РД:
де:
ПВ — прямі витрати;
ЗПЄВ — заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування основного та допоміжного персоналу;
ПТРП — придбання товарів, робіт і послуг, безпосередньо пов’язаних із наданням соціальної послуги;
ІПВ — інші прямі витрати;
РД – кількість робочих днів на рік;
НТРД – норма тривалості робочого дня в годинах.
Прямі витрати:
витрати на оплату праці
№ з/п |
Назва показника |
Розмір грн. |
Витрати на рік, грн. |
1 |
Посадовий оклад соціального робітника з 01.01.2024-31.03.2024 Посадовий оклад соціального робітника з 01.01.2024-31.03.2024 |
4633,00
5220,00 |
4633,00 х 3 міс. = 13899,00
5220,00х 9 міс. = 46980,00 |
2 |
Доплата до мін.зарплати з 01.01.2024-31.03.2024 Доплата до мін.зарплати з 01.04.2024-31.12.2024 |
2467,00
2780,00 |
2467,00 х 3 міс = 7401,00
2780,00 х 9 міс = 25020,00 |
6 |
Усього заробітна плата |
13899,00+46980,00+7401,00+25020 = 93300,00 |
|
7 |
Єдиний соціальний внесок |
22 % |
20526,00 |
Разом: |
113826,00 |
Тепер розрахуємо розмір з/п соцробітника за 1 годину з урахуванням кількості робочих днів у 2024 році (252 д.) і норми тривалості робочого часу (8 год): 93300,00 / 252 / 8 = 46,28 грн.
ПВ = 113826,00 грн. : 252 : 8 = 56,46 грн.
Частка адміністративних витрат, яка враховується при визначенні вартості соціальної послуги : ЧАВ = АВ х КРАВ : КД
де:
ЧАВ — частка адміністративних витрат, яка враховується при визначенні вартості соціальної послуги;
АВ — адміністративні витрати;
КРАВ — коефіцієнт розподілу адміністративних витрат;
КД — кількість календарних днів;
Адміністративні витрати: АВ = ЗПЄВ + ПТРП + ІАВ,
де:
АВ — адміністративні витрати;
ЗПЄВ — заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування адміністративного та управлінського, а також господарського та обслуговуючого персоналу;
ПТРП — придбання товарів, робіт та послуг на адміністративні потреби;
ІАВ — інші адміністративні витрати.
Адміністративні витрати.
1) заробітна плата і ЄСВ адміністративного та управлінського, а також господарського та обслуговуючого персоналу згідно кошторису та штатного розпису центру на 2024 рік складають (256876+68204,00) = 325080,00 грн.;
2) витрати на придбання товарів, на адміністративні потреби – 6517,00 грн.;
Виходячи з цих данних визначимо суму адміністративних витрат:
АВ = ЗПЄВ + ПТРП + ІАВ = 325080+6517,00 = 331597,00 грн.
Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат відповідно до Методики № 1186 обчислюється як співвідношення заробітної плати основного та допоміжного персоналу, що залучається до надання соціальних послуг у межах замовлення і загальних витрат на заробітну плату основного та допоміжного персоналу, який здійснює надання соціальних послуг, за всіма договорами (проектами).
Загальні витрати на заробітну плату основного та допоміжного персоналу складають згідно кошторису складають 1384920,00 грн.
КРАВ = ЗП : ЗВЗП,
де:
КРАВ — коефіцієнт розподілу адміністративних витрат;
ЗП — заробітна плата основного та допоміжного персоналу, що залучається до надання соціальних послуг у межах замовлення;
ЗВЗП — загальні витрати на заробітну плату основного та допоміжного персоналу, який здійснює надання соціальних послуг, за всіма договорами (проектами суб’єкта).
113826,00:1384920,00 = 0,082
Тепер наявні всі дані для обчислення частки адміністративних витрат:
ЧАВ = АВ х КРАВ : РД : НТРД = 331597 * 0,082 : 252 д. : 8 год = 13,48 грн.
П. 3 Порядку № 268» Про затвердження порядку регулювання тарифів на платні соціальні послуги» визначено, що адміністративні витрати включаються до тарифу на платну соціальну послугу в розмірі не більш як 15 % витрат на оплату праці, визначених за нормами обслуговування для надання цієї послуги працівником (працівниками) (113826,00 грн. : 252 д. : 8 год х 0,15 = 8,46 грн.).
Тому частку адміністративних витрат необхідно враховувати в розмірі 8,46 грн.
Вартість надання соціальної послуги протягом однієї людино-години:
ВОГ = ПВ + ЧАВ = 56,46 грн. + 8,46 грн. = 64,92 грн.
46,28 / 64,92 х 100 = 71,28%
Секретар сільської ради Світлана БАРАНОВСЬКА
Додаток 3
до рішення сільської ради
№
Перелік платних соціальних послуг, які надаються КУ «Центр соціальних послуг Райгородоцької сільської ради», норми часу на їх виконання та тарифи
(вартість послуги – 64,92 грн./год.)
№ з/п |
Назва послуги |
Одиниця вимірювання |
Витрати часу на надання послуги, хвилин |
Вартість соціаль-ної послуги, грн.. |
Диферен-ційована плата (75% від вартості соц. послуги), грн.
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
1. |
Ведення домашнього господарства |
|||||
1.1. |
Допомога у приготуванні їжі:
|
Один захід
|
18
8 |
19,48
8,66 |
14.61
6,50 |
|
1.2. |
Прибирання житла:
а) косметичне прибирання;
б) вологе прибирання;
в) генеральне прибирання. |
Один захід
Один захід
Один захід
|
18
42
126 |
19,48
45,44
136,33 |
14,61
34,08
102,25 |
|
1.3. |
Розпалювання печей, піднесення вугілля, дров, доставка води
розчищення снігу |
Одне розпалюван-ня, доставка, піднесення
розчищення |
42
20 |
45,44
21,64 |
34,08
16,23 |
|
1.4. |
Миття вікон |
Миття одного вікна |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
1.5. |
Обклеювання вікон |
Разове доручення |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
1.6. |
Допомога при консервуванні овочів та фруктів |
Разове доручення |
90 |
97,38 |
73,04 |
|
1.7. |
Прання білизни та одягу (ручне) (до 1,5 кг сухої білизни) |
Одне прання |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
1.8. |
Ведення домашнього господарства (прасування до 1,5 кг сухої білизни) |
Одне прасування |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
1.9. |
Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів |
Один захід
|
84 |
90,89 |
68,17 |
|
1.10. |
Приготування їжі |
Одне приготування |
60 |
64,92 |
48,69 |
|
1.11. |
Годування (для ліжково-хворих) |
Один захід
|
24 |
25,97 |
19,48 |
|
1.12. |
Ремонт одягу (дрібний) |
Разове доручення |
6 |
6,49 |
4,87 |
|
2. |
Допомога у самообслуговуванні |
|||||
2.1. |
Вмивання, обтирання, обмивання |
Один захід |
15 |
16,23 |
12,17 |
|
2.2. |
Вдягання, роздягання, взування |
Один захід |
15 |
16,23 |
12,17 |
|
2.3. |
Зміна натільної білизни |
Один захід |
15 |
16,23 |
12,17 |
|
2.4. |
Зміна постільної білизни |
Один захід |
20 |
21,64 |
16,23 |
|
2.5. |
Купання, надання допомоги при купанні |
Один захід |
60 |
64,92 |
48,69 |
|
2.6. |
Миття голови |
Один захід |
15 |
16,23 |
12,17 |
|
2.7. |
Розчісування |
Один захід |
10 |
10,82 |
8,12 |
|
2.8. |
Гоління |
Один захід |
20 |
21,64 |
16,23 |
|
2.9. |
Обрізання нігтів (без патології) на руках або ногах |
Один захід |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
2.10. |
Стрижка волосся (не модельна) |
Один захід |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
2.11. |
Навчання навичкам самообслуговування |
Разове доручення |
15 |
16,23 |
12,17 |
|
3. |
Забезпечення супроводження (супровід споживача соціальних послуг у поліклініку, на прогулянку тощо) |
Разове доручення |
78 |
84,40 |
63,30 |
|
4. |
Надання допомоги в оплаті комунальних послуг та здійснення інших платежів |
Одна оплата |
45 |
48,69 |
36,52 |
|
5. |
Надання допомоги в оформленні документів (оформлення субсидій на квартирну плату і комунальні послуги) |
Одне оформлення |
60 |
64,92 |
48,69 |
|
6. |
Написання листів, заяв, скарг, отримання довідок, інших документів |
Одне доручення |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
7. |
Представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах, організаціях (виконання доручень, пов’язаних з необхідністю відвідування різних організацій) |
Одне доручення |
72 |
77,90 |
58,43 |
|
8. |
Надання допомоги у проведенні сільськогосподарських робіт (в обробці присадибної ділянки) |
Разове доручення, не більше 0,02 га |
138 |
149,32 |
111,99 |
|
9. |
Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень)(1 раз на рік) |
Разове доручення |
240 |
259,68 |
194,76 |
|
10. |
Спостереження за станом здоров’я, надання допомоги до приходу лікаря, виклик лікаря додому |
Разове доручення |
15 |
16,23 |
12,17 |
|
11. |
Сприяння в отриманні медичної допомоги в установах охорони здоров’я та лікувально-профілактичних установах |
Разове доручення |
30 |
32,46 |
24,35 |
|
12. |
Сприяння у направленні до стаціонарної установи, установи охорони здоров’я та соціального захисту населення |
Разове доручення |
20 |
21,64 |
16,23 |
|
13. |
Сприяння в отриманні протезно-ортопедичної допомоги, технічних (допоміжних засобів), а також засобів догляду і реабілітації |
Разове доручення |
90 |
97,38 |
73,04 |
|
14. |
Психологічна підтримка (бесіди, спілкування, мотивація до активності) |
Разове доручення |
60 |
64,92 |
48,69 |
|
15. |
Сприяння в організації консультування отримувачів послуги із соціально-правових питань, питань отримання комунально-побутових, медичних, соціальних послуг, питань представлення й захисту інтересів отримувачів соціальної послуги у державних і місцевих органах влади, в установах, організаціях, підприємствах, громадських об’єднаннях |
Разове доручення |
72 |
77,90 |
58,43 |
|
16. |
Допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами |
Разове доручення |
20 |
21,64 |
16,23 |
|
17. |
Надання інформації з питань соціального захисту населення |
Разове доручення |
20 |
21,64 |
16,23 |
|
Секретар сільської ради Світлана БАРАНОВСЬКА