Відбулось засідання тридцять восьмої сесії Райгородоцької сільської ради
21 листопада під головуванням сільського голови Максима Самчика відбулося засідання тридцять восьмої сесії Райгородоцької сільської ради. Участь у засіданні взяли 14 депутатів, старости, начальники структурних підрозділів апарату сільської ради.
Першим традиційно розглянули питання про внесення змін до бюджету Райгородоцької сільської територіальної громади на 2023 рік.
половини питань порядку денного сесії склали земельні питання, які були попередньо детально опрацьовані в ході засідання профільної комісії.
Депутати погодили дозволи на виготовлення та розробку технічної документації, проєктів землеустрою, затвердили технічні документації із землеустрою тощо. Також одноголосно підтримали звернення до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України з приводу змін з 2024 року умов обігу земель сільськогосподарського призначення.
Окрім того депутатами:
затверджено фінансовий план Комунального некомерційного підприємства «Райгородоцький ЦПМСД» Бердичівського району Житомирської області на 2024 рік;
продовжено термін дії строкового трудового договору з директором Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Райгородоцької сільської ради Ковальчук Тетяною Юріївною;
внесено зміни до Програми фінансування розвитку сфери охорони здоров'я у Бердичівському районі на 2021-2023 роки;
з метою ефективного використання майна комунальної власності доповнено Перелік першого типу об’єктів комунального майна для передачі в оренду з проведенням аукціону, що затверджений рішенням Райгородоцької сільської ради від 10.03.2023р.. №747«Про оренду комунального майна»;
з метою поліпшення якості надання адміністративних послуг мешканцям громади затверджено оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія» та у віддалених робочих місцях ЦНАПу в с. Велика П’ятигірка та с. Маркуші;
затверджено рішення виконавчого комітету сільської ради про надання одноразової матеріальної допомоги жителям громади тощо.