Як захистити права споживачів розказують у Держпродспоживслужбі через канал в телеграмі
На каналі оприлюднюють актуальні новини
Держпродспоживслужба створила телеграм-каналу «Захист прав споживачів».
На каналі оприлюднюються актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сферах захисту прав споживачів, торгівлі, товарознавства.
«Канал створений з метою забезпечення принципів прозорості і відкритості у діяльності Держпродспоживслужби, профілактики правопорушень у сфері захисту прав споживачів та підвищення рівня поінформованості суспільства у відповідній сфері», — пояснив заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.
На каналі можна дізнатися як діяти, коли банкомат списав з картки гроші, але не видав, якщо продавець відмовляє у безготівковому розрахунку під час придбання товарів та багато іншої інформації.