Райгородоцька громада
Житомирська область, Бердичівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про затвердження Програми соціального і економічного   розвитку  Райгородоцької сільської  ради на 2023-2024 роки

Дата: 28.02.2023 09:15
Кількість переглядів: 172

Україна

РАЙГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЄКТ  РІШЕННЯ

 

Тридцять перша сесія                  с.Райгородок                        VІΙΙ скликання

                                                                                                                                                                                                       

від  _____2023 року                                                             № 

                           

 Про затвердження Програми соціального

і економічного   розвитку  Райгородоцької

сільської  ради на 2023-2024 роки

         

            З метою забезпечення комплексного соціально-економічного розвитку Райгородоцької сільської ради, підвищення ефективності використання економічного потенціалу та функціонування соціальної сфери для покращення якості життя населення, заслухавши та обговоривши інформацію начальника фінансового відділу Наталії Мельничук та відповідно до положень Конституції України, Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

                                                                                 

  1. Затвердити Програму соціального і економічного розвитку  Райгородоцької сільської  ради на 2023-2024 роки , що додається.
  2. Виконавчому комітету сільської ради забезпечити організацію виконання Програми.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії сільської ради.

 

 Сільський голова                                                               Максим САМЧИК

                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                         рішенням

                                                                                                         VIІI скликання

від ______ 2023 р. №

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ Райгородоцької сільської ради

 НА 2023-2024 РОКИ

 

 

ЗМІСТ

         Вступ ……………………………………………………………………..с. 4

         І. Паспорт Програми…………………………………………………...с. 6

         ІІ. Соціально-економічна характеристика Райгородоцької сільської ради………………………………………………………………………..…….с. 7

         2.1. Загальна характеристика…………………………………………….с.7

         2.2. Географічне розташування та природні ресурси…………….……с. 7

         2.3. Економічний потенціал громади……………………………….…..с. 7

         2.4. Інфраструктурне забезпечення……………………………………..с. 8       2.5. Заклади бюджетної сфери……………………………...….………..с. 8

         IІІ. SWOT-аналіз розвитку території Райгородоцької сільської ради………………………………………………………………………….….с.9

         ІV. Цілі та пріоритети розвитку Райгородоцької сільської ради на 2023-2024 роки…………..…………………………………………………...с.10

         4.1. Забезпечення стійкого розвитку економіки громади, зміцнення та розвиток малого та середнього підприємництва, залучення інвестицій…..с.12

         4.2. Розвиток земельних відносин та землевпорядкування територій………………………………………………………………….….с. 14

         4.3. Впровадження заходів з енергозбереження……………………с. 15

         4.4. Дорожньо-транспортний комплекс…………………...……….….с. 15

         4.5. Благоустрій території, поліпшення стану довкілля та ліквідація забруднення навколишнього середовища Райгородоцької сільської ради с.16

         4.6. Соціальний захист населення…………………….………..……с. 18

         4.7. Освіта…………………………………………………………….…с. 18

         4.8. Охорона здоров’я………………………………………….…......с. 20

         4.9. Культура…………………………………………………………...с. 21

         4.10. Молодіжна і сімейна політика……………………………...….с. 22

         4.11. Соціальна робота з сім’ями, дітьми та молоддю……….…….с. 23

         4.12. Захист прав та інтересів дітей………………………….…….….с. 24

        

         V. Основні завдання та механізми реалізації Програми соціального і економічного розвитку Райгородоцької сільської ради на 2023-2024 роки…………………………………………………………………………….с. 25

         VI. Ризики та можливі перешкоди………………………………..с. 36

         VII. Контроль за ходом реалізації Програми………………..…..с .37

 

Вступ

         Програма економічного і соціального розвитку Райгородоцької сільської ради на 2023-2024роки (далі – Програма) розроблена відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та згідно з типовою формою, рекомендованою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

         Програму розроблено з урахуванням вимог Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2027 року, основних положень Стратегії розвитку Житомирської області, затвердженої рішенням обласної ради від 19.03.2015 №1403 .

         Демократичний розвиток України не можливий без потужного місцевого самоврядування. Сила останнього визначається спроможністю територіальної громади безпосередньо, або через обрані ними органи, вирішувати самостійно і під свою відповідальність місцеві проблеми.

Сільська рада - це живий організм, у якому зовнішня простота існування перетинається із складними соціально-економічними процесами. Задоволення повсякденних потреб мешканців населених пунктів, визначення необхідності у соціальній та технічній інфраструктурі, а також, власне, економічний розвиток залежить від багатьох факторів – зовнішніх та внутрішніх. Саме для прогнозованого розвитку територіальної громади з урахування різних факторів формується Програма економічного і соціального розвитку.

         З метою вироблення і втілення єдиної політики розвитку Райгородоцької сільської територіальної громади розроблено Програму економічного і соціального розвитку Райгородоцької сільської ради  на 2023-2024 роки, в якій визначено конкретні пріоритети розвитку у соціальній та економічній сферах, встановлено завдання та розроблено конкретні заходи щодо реалізації пріоритетів розвитку громади.

         Метою Програми є узгодження спільних дій органів виконавчої влади та місцевого самоврядування зі створення сприятливих умов для забезпечення соціально-економічного розвитку сільської ради.

         Заходи Програми спрямовані на запобігання впливу на економіку громади негативних внутрішніх і зовнішніх чинників, утримання позитивних тенденцій в економіці громади, підвищення рівня та стандартів життя жителів громади.

         Фінансування заходів Програми передбачено за рахунок коштів місцевих бюджетів, субвенцій з державного бюджету, інвесторів та власних коштів підприємств.

         Враховуючи, що обмеженість бюджетних коштів не дозволяє в повній мірі вирішити ключові проблеми громади,  Програма передбачає концентрацію ресурсів на реалізацію низки проектів, вкрай необхідних  для громади.

         У процесі виконання Програма може уточнюватися. Зміни та доповнення до Програми  затверджуються сесією Райгородоцької сільської ради.Для оцінки якості та повноти реалізації програмних завдань і заходів сільською радою здійснюватиметься моніторинг виконання Програми за рік.

РОЗДІЛ І.

         Паспорт Програми

Ініціатор розроблення Програми економічного і соціального розвитку Райгородоцької сільської ради на 2023-2024 роки

Райгородоцька сільська рада

Розробник Програми

Відділи та підрозділи апарату сільської ради

Співрозробники Програми

Відділ бухгалтерського обліку та звітності, загальний відділ, відділ з юридичних питань, земельних та комунальних відносин, відділ освіти, культури, молоді та спорту, інші органи місцевого самоврядування, підприємства та установи

Відповідальний виконавець Програми

Виконавчий комітет Райгородоцької сільської ради

Учасники Програми

Фінансовий відділ, відділ бухгалтерського обліку та звітності, загальний відділ, відділ з юридичних питань, земельних та комунальних відносин, відділ освіти, культури, молоді та спорту, інші органи місцевого самоврядування, підприємства та установи

Термін реалізації Програми

2023-2024 роки

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Сільський бюджет громади, державний та обласний бюджети, інші кошти, не заборонені законодавством

Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідних для реалізації Програми, тис. грн:

106 155,6

в т. ч. – місцевий бюджет

13 536,5

- інші джерела фінансування

92 619,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         РОЗДІЛ ІІ.

         Соціально-економічна характеристика Райгородоцької сільської ради

         2.1. Загальна характеристика

         Райгородоцька сільська рада об’єднана територіальна громада утворена  внаслідок об’єднання дев’яти  сільських рад:

- Райгородоцька сільська рад

- Великоп’ятигірська сільська рада

- Маркушівська сільська рада

- Андріяшівська сільська рада

- Буряківська сільська рада

- Бистрицька сільська рада

- Романівська сільська рада

- Гардишівська сільська рада

- Озадівська сільська рада

         До складу Райгородоцької сільської ради входить 22 населених пункти –                   с. Райгородок, с. Лемеші, с. Мартинівка,  с. Андріяшівка, с. Буряки, с. Велика П'ятигірка, с. Любомирка, с. Мирне, с. Лісове, с. Маркуші,  с .Обухівка,                        с. Бистрик, с. Житинці, с. Гардишівка, с. Кустин, с. Озадівка, с. Богданівка,            с. Костянтинівка, с. Лісова Слобідка, с. Романівка, с. Бенедівка.      Станом на 01.01.2022 року загальна кількість мешканців складає 7796 осіб, з них 207 внутрішньопереміщених.

        

            2.2. Географічне розташування та природні ресурси

         Територія Райгородоцької сільської територіальної громади є нерозривною, її межі визначаються по зовнішніх межах юрисдикції сільських рад, що об’єдналися. Адміністративний центр громади знаходиться в с. Райгородок.

         Райгородоцька сільська рада розташована на півночі України, займає південну частину Житомирської області, лежить на північному схилі Придніпровської височини. Територія Райгородоцької сільської ради розміщена на північ від екватора та на схід від нульового меридіану.

         Клімат помірно-континентальний, ґрунти перехідні від підзолистих до чорноземних.

         Вся територія сільської ради повністю розташована в природній зоні лісостепу. Рельєф території дозволяє проводити різноманітні сільськогосподарські роботи, будувати шляхи сполучення, промислові підприємства, житлові та інші об’єкти соціально-культурного призначення.

 

         2.3. Економічний потенціал громади

На території  Райгородоцької сільської ради функціонують торгівельні заклади, автозаправні станції, заклади громадського харчування, ковбасна фабрика, ремонтно-транспортне підприємство.

У галузевій структурі сільського господарства провідним є рослинництво, тваринництво  та садівництво.

Основні сільськогосподарські підприємства, які здійснюють діяльність у галузі рослинництва та мають найбільші площі землі в обробітку: ТОВ «Щедра нива», ТОВ «Андріяшівка-Агро», ТОВ «А.Т.К.», ПП «Райгородецьке», ТОВ «Агро-Райгородок», ТОВ «Елітне», ТОВ «Фрутрейд», ТОВ «Українська ягода», ТОВ «Кусто Агро Фармінг», СТОВ «Озадівське», Агрофірма «Серпнева».

        

         2.4. Інфраструктурне забезпечення

         Транспортне сполучення забезпечується автомобільними дорогами загального користування державного та місцевого значення. Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складе 2,0 км, максимальна (1 населеного пункту) – 27,0 км.

         За діючою маршрутною мережею пасажирського автомобільного транспорту здійснюється перевезення на приміській маршрутній мережі та на внутрішньо обласній маршрутній мережі.

Через села громади проходить автомобільна траса державного значення  Бердичів-Хмільник.

На території громади газифіковано 16 населених пунктів.

Житлові  приміщення опалюються природнім  газом та твердим паливом.

Телефонним зв’язком забезпечені всі населені пункти громади.

 

         2.5. Заклади бюджетної сфери

Станом на 01.01.2023 року структура виконавчого органу Райгородоцької сільської ради  складається з наступних відділів:

- фінансовий відділ,

- відділ бухгалтерського обліку та звітності,

- відділ з юридичних питань, земельних та комунальних відносин,

- загальний відділ

- служба у справах дітей

- центр надання адміністративних послуг

         Райгородоцькою сільською радою зареєстровано Центр надання соціальних послуг Райгородоцької сільської ради, який обслуговує людей похилого віку, одиноких, непрацездатних та людей з інвалідністю.

         У громаді налічується 5 загальноосвітніх шкіл І – ІІІ ступенів,  1 загальноосвітня школа І – ІІ ступеня, та 8 закладів дошкільної освіти, в яких станом на 01.01.2023 року навчається та виховується 875 дітей.

Діяльність Відділу освіти, молоді та спорту Райгородоцької сільської ради забезпечує апарат відділу освіти і відділ бухгалтерського обліку та звітності .

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ.

         SWOT- аналіз розвитку території Райгородоцької сільської ради

         За результатами SWOT- аналізу визначено найбільш важливі внутрішні фактори (сильні і слабкі сторони) та зовнішні обставини (можливості і загрози) для розвитку громади.

 

Результати SWOT - аналізу

 

Сильні сторони

Слабкі сторони

 

1.Близькість до районного центра м. Бердичів.

2.Наявність регулярного транспортного сполучення.

3.Cприятливі кліматичні умови для розвитку сільського господарства.

4.Значні обсяги лісових ресурсів.

5.Газифікація більшої кількості населених пунктів.

6.Мобільний зв'язок у всіх населених пунктах та Інтернет у більшої кількості населених пунктів.

7.Електрифікація.

8. Наявність закладів дошкільної освіти.

9.Наявність закладів загальної середньої освіти.

10.Наявність будинків культури та клубів, бібліотек.

11.Наявність Центру надання соціальних послуг.

12.Наявність професійних кадрів.

13.Бажання позитивних змін та патріотизм територіальної громади.

 

1.Незадовільний стан окремих асфальтованих і гравійних доріг. 2.Неповна забезпеченість освітлення вулиць.

3.Відсутність коштів для впровадження сучасних технологій з енергозбереження.

4.Забруднення та хімічне отруєння ґрунтів та підземних вод гербіцидами та пестицидами.

5. Не вирішена проблема утилізації відходів та наявність стихійних сміттєзвалищ.

6.Відсутність централізованого водопостачання та водовідведення.

7.Відтік працездатного населення за кордон.

8.Відсутність обладнаних зон відпочинку.

9.Відсутність туристичної інфраструктури.

10.Недостатнє фінансування культури та спорту.

11.Тіньова зайнятість.

 

Можливості

1.Можливість розбудови соціальної інфраструктури села

2.Залучення грантових коштів на реалізацію проектів місцевого розвитку

3.Економічний розвиток та залучення інвестицій

4.Створення нових робочих місць

5.Наявність програм місцевих, державних та регіональних для розвитку села

Загрози

1. Продовження антитерористичної операції на сході України

2. Світова фінансова та економічна криза, знецінення національної грошової одиниці

3. Політична нестабільність

4. Погіршення демографічної ситуації

5. Екологічні та техногенні  катастрофи

6. Нові політичні гравці на політичній арені в селі

 

Враховуючи наявні досягнення, можливості та існуючі проблеми в Програмі визначено основні цілі та пріоритети розвитку Райгородоцької сільської ради у 2023-2024 роках.

 

 

         РОЗДІЛ ІV.

         Цілі та пріоритети розвитку Райгородоцької сільської ради на 2023-2024 роки

         У Програмі визначено цілі та завдання соціально-економічної діяльності  громади на 2023-2024 роки, які спрямовані на всесторонній розвиток населених пунктів Райгородоцької сільської ради.

         Програма розглядається як плановий документ найвищого рівня в громаді. 

         Основною метою Програми є забезпечення високих стандартів життя жителів Райгородоцької сільської ради, підвищення добробуту населення та розв'язання проблемних соціальних питань за рахунок забезпечення стійкого розвитку усіх галузей економіки громади, збільшення промислового і сільськогосподарського виробництва, пожвавлення підприємницької діяльності, стимулювання інвестиційно-інноваційної діяльності.

         Програму розроблено на основі цільового підходу по напрямам з визначенням проблемних питань, напрямів діяльності їх вирішення та очікуваних результатів. 

         Реалізація Програми буде забезпечена шляхом формування та вжиття комплексної системи заходів, визначених з урахуванням оцінки поточної ситуації та загального рівня розвитку населених пунктів громади. Її реалізація вимагає зосередження фінансових, фізичних та людських ресурсів та передбачає об’єднання зусиль органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських організацій, бізнесових кіл,

Основними проблемами соціально-економічного розвитку Райгородоцької громади є:

- нераціональне використання земельних ресурсів сільськогосподарського призначення;

- дефіцит фінансових ресурсів, що не дозволяє розпочинати реалізацію значних інвестиційних проектів;

- безробіття та наявність тіньової зайнятості населення;

- зниження купівельної спроможності населення через низькі реальні доходи;

- погіршення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, мостів та дорожньої інфраструктури;

- відсутність в населених пунктах сільської ради водопостачання;

- відсутність в деяких селах громади газифікації;

- недостатнє матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я, освіти, культури у сільській місцевості;

- відсутність паспортизованих сміттєзвалищ та проблема з захороненням твердих побутових відходів;

- відсутність загальної топографічної зйомки земель та містобудівної документації території Райгородоцької сільської ради;

- забрудненість берегів рік, ставків побутовими відходами.

Основні пріоритетні напрями економічного і соціального розвитку:

Забезпечення якісних структурних зрушень у реальному секторі економіки; реалізація заходів з модернізації та технологічного оновлення виробництва, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції.

Активне сприяння розвитку підприємництва та зміцнення його позицій в економіці; подальша розбудова інфраструктури підтримки бізнесу; реалізація ефективної регуляторної політики.

Посилення інвестиційної привабливості територіальної громади шляхом створення сприятливого інвестиційного клімату та ефективних стимулів для інвесторів; залучення інвестиційного ресурсу в економіку громади, а також донорської допомоги.

Розвиток внутрішнього ринку; підтримка місцевих товаровиробників та створення необхідних умов для розвитку виробництва товарів масового споживання; задоволення споживчого попиту населення через розширення пропозиції товарів і послуг.

Підвищення рівня життя населення на основі зростання його доходів, збільшення рівня зайнятості, стабільності соціального захисту громадян.   

Поліпшення умов життєдіяльності громадян на основі забезпечення широкого доступу населення до якісної освіти, охорони здоров’я, соціальних послуг.

Впровадження енергоощадних заходів на підприємствах, в бюджетній сфері, стимулювання населення до енергозбереження.

Покращення стану навколишнього природнього середовища, забезпечення екологічно збалансованого використання природних ресурсів.

Особлива увага у соціально-економічному розвитку громади буде приділена наступним цілям:

    • досягнення економічної стабільності, створення сприятливих умов для розвитку підприємництва;
    • ефективне використання на території громади виробничих територій, приміщень, земельних ділянок з метою розвитку малого та середнього бізнесу;
    • реалізація внутрішніх реформ, визначених курсом держави;
    • залучення міжнародної технічної допомоги та ресурсів міжнародних фінансових організацій для реалізації проектів соціально-економічного розвитку;
    • продовження оптимізації та удосконалення мережі освітніх закладів та закладів культури;
    • покращення інфраструктури медичних закладів та поліпшення надання медичних послуг населенню;
    • відновлення інфраструктури систем водозабезпечення та благоустрою;
    • продовження реконструкції, капітального та поточного ремонтів об’єктів життєзабезпечення, відновлювання та підтримання в належному стані мережі сільських доріг;
    • продовження розширення мереж вуличного освітлення на території населених пунктів сільської ради;
    • впровадження заходів із енергозбереження.

Заходи Програми фінансуються за рахунок коштів сільського бюджету, субвенцій з державного бюджету, коштів підприємств та інвесторів. У процесі виконання Програма може уточнюватись. Зміни і доповнення до Програми затверджуються сесією Райгородоцької сільської ради за поданням сільського голови.

 Звітування про виконання Програми здійснюється за підсумками року.

 

4.1. Забезпечення стійкого розвитку економіки громади, зміцнення та розвиток малого та середнього підприємництва, залучення інвестицій

Проблемні питання:

Суперечність та неповнота чинних нормативно-правових актів, що регулюють діяльність суб’єктів підприємництва.

Недостатній рівень професійних знань і досвіду підприємців-початківців щодо ведення підприємницької діяльності в сучасних умовах.

Недостатній рівень реального партнерства між бізнесом, органами місцевого самоврядування та виконавчої влади.

Невпорядкованість та складність одержання дозволів на започаткування та проведення підприємницької діяльності.

Труднощі з одержанням фінансування через високі відсоткові ставки на банківські кредити, відсутність необхідної застави та кредитної історії у суб’єктів малого підприємництва. Фактична недоступність довгострокового кредитування, що стримує розвиток підприємництва виробничої сфери.

Недостатньо оперативне розповсюдження серед підприємців інформації щодо змін у законодавстві України.

Недостатня розвиненість інфраструктури підтримки підприємництва.

Тіньова економіка та виплата заробітної плати “в конвертах”.

Складна процедура погодження документів по інвестиційних проектах, для реалізації яких надається державна підтримка.

Складний процес відведення та надання земельних ділянок інвесторам для здійснення господарської діяльності. Обтяжливий процес підключення енергопотужностей, необхідних для реалізації нових інвестиційних проектів.

Складна воєнно-політична ситуація у країні.

 

Основні напрями діяльності:

Суттєве зменшення адміністративних бар'єрів на шляху розвитку підприємництва.

Розширення можливостей інформаційного забезпечення підприємців. Постійне інформування підприємців щодо змін у законодавстві з ведення бізнесу.

Надання практичної допомоги суб’єктам підприємницької діяльності у підвищенні їх професійного рівня шляхом організації навчальних семінарів та тренінгів.

Подальший розвиток інфраструктури підтримки підприємництва, підвищення якості та розширення спектра послуг.

Забезпечення реального партнерства між органами  місцевого самоврядування та бізнесом шляхом налагодження дієвої співпраці з громадськими об’єднаннями та організаціями підприємців.

Сприяння скороченню нелегальної і тіньової зайнятості населення громади та легалізації трудових відносин

Сприяння налагодженню стабільної роботи діючих підприємств;

Забезпечення режиму максимального сприяння діяльності малого та середнього бізнесу, підвищення його ролі у соціально-економічному житті громади;

Недопущення обмежень на шляху розвитку підприємництва;

Зниження адміністративного тиску на малий та середній бізнес;

З метою формування сприятливого інвестиційного клімату, активізації інвестиційних процесів у громаді, найбільш широкого залучення вітчизняних та іноземних інвестиційних ресурсів в розвиток економіки, соціальної сфери, медицини, освіти та культури активізується робота щодо залучення позабюджетних коштів, зокрема, міжнародної технічної допомоги у соціально-економічний розвиток Райгородоцької сільської ради шляхом взяття активної участі у конкурсах на залучення грантів.

 

Очікувані результати:

Зросте кількість зареєстрованих підприємств малого і середнього бізнесу та фізичних осіб-підприємців.

Збільшення надходження до сільського бюджету.

Попередження фактів нелегального використання робочої сили.

Активне просування продукції підприємств громади на зовнішні ринки, а також пошук нових ринків збуту вітчизняних товарів.

Збільшення обсягу експорту і забезпечення  позитивного сальдо торгівельного балансу.

Зростання позитивного інвестиційного іміджу територіальної громади.

Технічне і технологічне оновлення та зростання обсягів виробництва продукції, в тому числі експортоорієнтованої.

Підвищиться рівень культури торгівельного обслуговування населення громади.

Збільшиться кількість сучасних магазинів та об’єктів побутового обслуговування населення.

Створення умов для сталого розвитку громади.

 

4.2. Розвиток земельних відносин та землевпорядкування територій

Проблемні питання:

Запровадження повноцінного ринку земель сільськогосподарського призначення.

Недостатній рівень виділення коштів з державного та місцевих бюджетів для виконання робіт із землеустрою та охорони земель.

Не проведено інвентаризацію земель населених пунктів та земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів.

Відсутня топографічна зйомка, містобудівна документація та план зонування території Райгородоцької сільської ради.

Використання значної частини земель сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з порушенням затверджених схем землеустрою, що не дозволяє забезпечити еколого-економічне дотримання сівозмін та впорядкування угідь.

Також, для часткового вирішення питання обліку земель громади не вистачає необхідних інноваційних засобів обліку та вимірювання.

 

Основні напрями діяльності:

Проведення інвентаризації земель.

Поновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Райгородоцької сільської ради.

Замовлення топографічної зйомки території населених пунктів Райгородоцької сільської ради та розроблення містобудівної документації, плану зонування.  

Охорона земель.

Проведення вишукувальних робіт, розробка проектних документацій та рекультивація порушених земель.

Поліпшення сільськогосподарських та лісогосподарських угідь. 

Забезпечення складання проектів та схем землеустрою територій, карти територіальної громади, підписання договорів.

 

 

Очікувані результати:

Визначення нормативної грошової оцінки забезпечить збільшення надходжень до сільського бюджету від податку на землю та орендної плати.

Покращення інвестиційної привабливості території Райгородоцької сільської ради.

Розв’язання проблеми нового будівництва на території Райгородоцької сільської ради.

Введення територій в межі населених пунктів дозволить юридично закріпити фактичні межі населених пунктів.

 

4.3. Впровадження заходів з енергозбереження

Проблемні питання:

Значні обсяги споживання та неефективне використання енергоресурсів бюджетними установами, обмеженість коштів на їх оплату в умовах постійного зростання цін на енергоносії.

Висока енергоємність вироблення продукції, робіт та послуг у галузях економіки.

 

Основні напрями діяльності:

Упровадження енергоефективних та енергозберігаючих заходів в установах бюджетної сфери, сприяння таким заходам у господарюючих суб’єктів.

Стимулювання населення на впровадження енергоефективних заходів у житлових будинках.

Утеплення приміщень, заміна вікон та проведення повної теплосанації.

 

Очікувані результати:

Економія енергоресурсів та бюджетних коштів, які необхідні для опалення комунальних закладів громади.

Реалізація енергоефективних заходів у житловій та громадській забудові.

Забезпечення комфортних умов для жителів населених пунктів Райгородоцької сільської ради, дітей, учнів та вчителів навчальних закладів, пацієнтів та працівників закладів охорони здоров’я, працівників громади.

 

4.4. Дорожньо-транспортний комплекс

Проблемні питання:

Стан автомобільних доріг постійно погіршується через хронічне недофінансування дорожнього господарства, внаслідок чого ремонтні роботи виконуються не в повному обсязі.

Частина доріг місцевого значення потребує проведення капітального ремонту. Проведення ямкового ремонту не вирішує проблему доріг, а носить лише сезонний характер. Відбувається поступове руйнування доріг.

Недосконале транспортне сполучення та неповне охоплення регулярним автобусним сполученням населених пунктів громади.

Значна частина автобусів, що обслуговують пасажирів, не відповідають умовам комфортності, у тому числі для перевезення осіб з обмеженими можливостями.

 

Основні напрями діяльності:

Забезпечення експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення.

Виконання основних заходів в межах компетенції сільської ради з безпеки дорожнього руху (аварійний ремонт бар’єрного огородження, обслуговування та ремонт зовнішнього освітлення тощо).

Створення умов для розвитку рівної та добросовісної конкуренції у сфері послуг пасажирських автоперевезень, вимагати заміну непристосованого автотранспорту.

Очікувані результати:

Утримання доріг загального користування місцевого значення в належному стані, забезпечення безпечних умов руху на автомобільних дорогах, зниження аварійності на дорогах за рахунок поліпшення умов руху, інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху. Створення комфортних умов для пасажироперевезень.

Поліпшення транспортного сполучення сільських населених пунктів.

4.5. Благоустрій території, поліпшення стану довкілля та ліквідація забруднення навколишнього середовища

Проблемні питання:

         Існують небажані стихійні сміттєзвалища, які необхідно ліквідовувати.

         У громаді відсутній роздільний збір сміття та централізований вивіз сміття із населених пунктів сільської ради.

         На території сільської ради розташовані кладовища, братські могили, пам’ятники, обеліски, які потребують постійного догляду, упорядкування та ремонту в зв’язку з фізичним зношенням.

         Відсутня система водопостачання у населених пунктах Райгородоцької сільської територіальної громади в цілому.

         Також, на території Райгородоцької сільської ради функціонує  вуличне освітлення вулиць. У системах освітлення використовуються сучасні електролампи, які досить часто виходять з ладу.

 На даний час виникла необхідність в заміні ламп вуличного електроосвітлення, а також ремонту системи вуличного освітлення в населених пунктах сільської ради.

Основні напрями діяльності:

Поточний ремонт та реконструкція мереж вуличного освітлення.

Підвищення експлуатаційних якостей мереж вуличного освітлення шляхом продовження встановлення енергозберігаючих світлодіодних світильників вуличного освітлення.

Проведення переоснащення мереж зовнішнього освітлення, а саме: заміна світильників та утилізація зношених світильників, заміна певних ділянок повітряних та кабельних ліній електромережі, встановлення приладів для автоматичного керування освітленням, створення ефективної системи обліку та регулювання споживання електроенергії для вуличного освітлення населеного пункту.

Догляд за зеленими насадженнями на території громади.

Утримання в належному стані місць відпочинку населення підвідомчих територій.

Ліквідація несанкціонованих звалищ.

Організація роздільного збору сміття у населених пунктах громади та налагодження централізованого вивозу сміття.

Утримання в належному стані кладовищ, памятників, обелісків.

Будівництво, ремонт та облаштування огорож кладовищ.

Проведення робіт по відновленню, належному утриманню прилеглої території адміністративних будівель Райгородоцької сільської ради та упорядкування об’єктів благоустрою.

Будівництво та утримання малих форм, спортивного, дитячого майданчиків.

Оренда та придбання механічного обладнання – трактору, косарки для обкосу трав, автовишки, бензопил для видалення сухостою дерев.

Усунення пошкоджень елементів благоустрою (їх відновлення) до стану їх функціонального використання за призначенням, який відповідає вимогам державних стандартів, норм і правил.

Улаштування стендів (дошок) для розміщення обяв, офіційної реклами.

Залучення до громадських робіт з благоустрою населених пунктів осіб з числа безробітних, які перебувають на обліку у центрі зайнятості.

Очікувані результати:

Поліпшення санітарного стану навколишнього природного середовища сільської ради та створення кращих умов для життєдіяльності населення.

Зменшення шкідливого впливу побутових відходів на навколишнє природне середовище та здоровя людини.

Підвищення рівня якості послуг, що надаються населенню, з питань благоустрою та санітарного очищення.

Зменшення до мінімального рівня витрат на електроенергію та витрат при наданні послуг зовнішнього освітлення.

Зниження кількості аварійних ситуацій на об’єктах зовнішнього  освітлення.

 

4.6. Соціальний захист населення

Проблемні питання:

Зростання рівня бідності серед населення громади.

Погіршення якості і рівня життя населення громади.

Поширення масштабів безробіття.

Недостатня соціальна захищеність та підтримка зі сторони держави пільгових та інших незахищених верств населення.

Недостатня забезпеченість безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури.

Основні напрями діяльності:

         Посилення соціального захисту вразливих верств населення.

         Забезпечення додатковою соціальною підтримкою найбільш вразливих та незаможних верств населення шляхом поглиблення адресності при наданні державної соціальної допомоги, підвищення рівня фінансового забезпечення соціальних програм;

Посилення контролю за своєчасністю нарахування та виплатою усіх видів державних допомог, відшкодуванням витрат за надані пільги окремим категоріям громадян.

Очікувані результати:

Покращення соціального обслуговування інвалідів усіх груп та категорій, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та внутрішньо переміщених осіб.

Забезпечення комплексного підходу до вирішення питання підтримки учасників бойових дій та їх родин.

 

4.7. Освіта

Проблемні питання:

Негативна демографічна ситуація. Зменшення кількості учнів в закладах освіти зумовлює збільшення вартості навчання 1 сільського учня.

Великі витрати на утримання закладів освіти та оплату за електроенергію та газ, що спричиняє необхідність впровадження енергозберігаючих технологій та повної термосанації закладів. Частина систем опалення потребує капітального ремонту.

Потребує оновлення матеріально-технічна база загальної середньої та дошкільної освіти.

Брак коштів на проведення основних видатків з сільського бюджету.

Досить розгалужена система навчальних закладів.

Основні напрями діяльності:

Забезпечення рівного доступу дітей Райгородоцької сільської ради до якісної освіти.

Проведення поетапного поточного ремонту у закладах освіти громади.

Забезпечення високих стандартів навчання шляхом придбання навчально-методичних матеріалів, приладів та сучасних засобів.

Забезпечення державних гарантій на якісну освіту, соціальний захист та підтримку дітей, які потребують особливої уваги, корекції фізичного та (або) розумового розвитку.               Навчання дітей з особливими потребами, які проживають на території Райгородоцької що дасть можливість здобувати даній категорії дітей повноцінну освіту.

         Здійснення заходів щодо повного охоплення дошкільною освітою  дітей відповідного віку, забезпечити стовідсоткове охоплення дошкільною освітою дітей 5-ти річного віку.

Забезпечення підвезення дітей, вихователів та вчителів до навчальних закладів громади.

Забезпечення безкоштовним харчуванням дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають на інклюзивному навчанні та дітей батьків, які мають статус малозабезпечених відповідно до законодавства України.

Створення умов для особистісного зростання кожної дитини з урахуванням її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей.

Здійснення ефективного психолого-медико-педагогічного супроводу дітей, які потребують особливої уваги, підтримки та корекції фізичного та (або) розумового розвитку, спрямованих на компенсацію втрачених функцій, формування психологічних новоутворень.

Збільшення охоплення дітей науково-дослідною, експериментальною, науково-технічною та спортивно-технічною діяльністю.

Підвищення активності та показників участі громади в районних, обласних, Всеукраїнських та міжнародних масових заходах (конкурсах, змаганнях, олімпіадах, виставках, оглядах та ін.).

Забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами закладів загальної середньої та дошкільної освіти.

Належне медичне обслуговування учасників навчально-виховного процесу, здійснення постійного контролю щодо належної організації гарячого харчування учнів.

Забезпечення якісною питною водою дітей та учнів закладів освіти громади.

Обстеження технологічного обладнання їдалень закладів освіти, узагальнення та аналіз інформації про стан технологічного обладнання  харчоблоків закладів освіти громади.

Оптимізація мережі закладів освіти, з урахуванням демографічних, економічних та соціальних потреб громади.

        

Очікувані результати:

Зростання якісних показників освіти.

Приведення мережі загальноосвітніх закладів у відповідність до потреб населення.

Створення рівних умов для здобуття якісної освіти усіма дітьми громади.

Зменшення енерговитратності освітніх закладів.

Забезпечення регулярного безоплатного перевезення учнів до місць навчання і додому.

 

4.8. Охорона здоров'я

Проблемні питання:

Критична демографічна ситуація, високі показники смертності осіб працездатного віку. Складна епідеміологічна ситуація щодо туберкульозу.

Низький рівень доходів населення, що відчутно впливає на якість харчування, та є наслідком в проблематичності дотримання здорового способу життя.

Погіршення стану здоров’я населення.

Недостатня матеріально-технічна база закладів охорони здоров’я, низька укомплектованість обладнанням ФАПів та АЗПСМ.

Рівень середньої заробітної плати медичних працівників нижчий ніж в інших галузях, що суттєво впливає на престиж професії.

 

Основні напрями діяльності:

Пропаганда здорового способу життя.

Пріоритетний розвиток первинної медико-санітарної допомоги.

Підвищення авторитету та соціального статусу сімейного лікаря, сімейної медсестри.

Гігієнічне виховання сім´ї, орієнтація членів сім´ї на раннє звернення до лікаря при найменших змінах функцій організму.

Укріплення та оновлення матеріально-технічної бази амбулаторії сімейної медицини, фельдшерсько-акушерських пунктів та фельдшерських пунктів, по потребі та можливостях забезпечити комп´ютерною технікою та спеціалізованими програмами.

Забезпечення належного фінансування потреб галузі охорони здоров’я.

Підвищення якості та збільшення обсягу медичних послуг, що надаються дітям.

Сприяння створенню середовища, безпечного для розвитку дитини, збереження її здоров’я та життя.

Здійснення заходів щодо запобігання дитячої інвалідності.

         Сприяння формуванню позитивного ставлення населення до змін у галузі охорони здоров’я.

 

Очікувані результати:

Наближення лікарської допомоги до сільських жителів та збільшення питомої ваги послуг первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини.

Покращення стану матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров’я Райгородоцької сільської ради.

Поліпшення якості лікування хворих. Зниження рівня захворюваності та смертності населення;

Збереження тенденції до зниження захворюваності на інфаркт міокарда,  мозкові інсульти. Зменшення ускладнень цукрового діабету.

Підвищення рівня виявлення злоякісних новоутворень на ранніх стадіях.

 

4.9. Культура

          Проблемні питання:

Недостатність коштів на проведення ремонтів приміщень, в яких розміщені заклади культури.

Низький рівень забезпечення опаленням сільських закладів культури громади.

Недостатнє поповнення фондів бібліотек новою літературою, періодичними виданнями,  новими інформаційними технологіями.

Недостатнє забезпечення клубних закладів музичною апаратурою, сценічними костюмами, коштами на організацію виїздів на конкурси, фестивалі, інші обласні культурно-мистецькі заходи.

Основні напрями діяльності:

Популяризація культурних надбань та духовних цінностей шляхом проведення культурно-мистецьких заходів та просвітницьких заходів.

         Забезпечення участі творчих колективів, колективів художньої самодіяльності і окремих виконавців, працівників культури та жителів громади у проведенні фестивалів, конкурсів-оглядів, семінарів-тренінгів, науково-практичних конференціях, інших культурно-мистецьких, спортивних та історико-культурних заходів всеукраїнського, обласного, районного та місцевого значення.

Відзначення трудових колективів Райгородоцької сільської ради, а також жителів громади, з урахуванням їх внеску у соціально-економічний розвиток громади з нагоди державних, професійних свят,  ювілейних дат, проведення культурно-мистецьких заходів, фестивалів, концертів та оглядів.

Замовлення друкованої та іншої продукції, яка презентує Райгородоцьку сільську раду.

Замовлення випуску соціально значущої літератури місцевих авторів.

         Нагородження призами, цінними подарунками, виплата грошової винагороди під час відзначення в громаді державних, професійних свят, пам'ятних подій та ювілейних дат, культурно-мистецьких заходів.

Проведення на належному рівні заходів з нагоди відзначення в громаді державних, професійних та релігійних свят, пам'ятних подій та ювілейних дат,  культурно-мистецьких заходів, фестивалів, концертів та оглядів.

 

Очікувані результати:

Створення сприятливих умов для організації змістовного дозвілля та відпочинку жителів сіл, залучення підростаючого покоління та дорослих до участі в гуртках, підняття престижу села.

Популяризація об’єктів культурної спадщини громади.

Виховання дітей та молоді на українських народних обрядах, родинних символах, оберегах і традиціях.

Залучення працівників сільських бібліотек до соціальної роботи громади та проведення бібліотечними працівниками заходів з надання соціальних послуг.

Належна організація відзначення державних, релігійних та професійних свят, ювілейних та святкових дат, відзначення осіб, які зробили вагомий внесок у розвиток Райгородоцької сільської ради, проведення інших урочистих заходів сприятиме підвищенню патріотизму, національної свідомості, соціальної активності жителів громади, покращанню економічного стану та іміджу Райгородоцької сільської ради.

 

4.10. Молодіжна і сімейна політика

Проблемні питання:

         Недосконалий механізм захисту інтересів, зростання благополуччя, безпеки дітей та молоді, а також поваги до їх думок і поглядів.

Пасивність молоді та низький рівень громадянської свідомості.

Попередження проявів насильства та жорстокого поводження з дітьми, запобігання торгівлі людьми, гендерної рівності.

Основні напрями діяльності:

Забезпечення оздоровлення дітей соціально незахищених категорій.

Запобігання порушення прав людини за статевою приналежністю (запобігання насильству у сім’ї, протидія торгівлі людьми).

Проведення роботи по формуванню правової культури, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі.

Проведення інформаційно-просвітницької роботи з метою формування здорового способу життя, безпечної поведінки, правової освіти.

Забезпечення проведення культурно-масових заходів для дітей та молоді.

Формування громадянської свідомості через громадянську освіту молодих людей, формування у них навичок активної участі у житті громади, формування свідомості серед представників органів місцевого самоврядування щодо залучення молоді до процесу прийняття рішень на рівні громади.

Визначити роль молоді у розвитку місцевої демократії та формуванні громадянського суспільства.

         Право на охорону здоров’я, освіту та соціальний захист кожна дитина та молода людина має доступ до якісних соціальних послуг.

         Право бути почутим — кожна дитина та молода людина має право, щоб її голос, потреби та пріоритети були почуті та враховані в нормативних актах, політиці, бюджетах та програмах.

         Право на визнання, повагу та справедливе ставлення — кожна дитина та молода людина відчуває визнання, повагу та справедливе ставлення в громаді.

         Право на безпеку — кожна дитина та молода людина живе в безпечному та чистому середовищі.

         Право на дитинство — кожна дитина та молода людина має можливість насолоджуватися життям в сім’ї, іграми та відпочинком.

 

Очікувані результати:

Збільшення виявлення та підвищення ефективності надання допомоги жертвам насильства в сім’ї та торгівлі людьми.

Зменшення кількості випадків вчинення насильства в сім’ях сільської ради.Забезпечення оздоровленням та відпочинком дітей сільської ради.

Підтримка ініціатив молоді щодо участі її у громадському житті.

4.11. Соціальна робота з сім'ями, дітьми та молоддю

Проблемні питання:

Залишається значною кількість сімей та осіб, які потребують соціальної підтримки.

Актуальною залишається проблема раннього виявлення, оцінки потреб надання соціальних послуг, здійснення соціального супроводу сімей з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах.

Зберігається негативна тенденція поширення шкідливих звичок та інших соціально-небезпечних хвороб, а також збільшення їх проявів серед молоді.

Відсутність в громаді соціального гуртожитку для осіб та сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Основні напрями діяльності:

Зміцнення правових, моральних та матеріальних засад сімейного життя.

Раннє виявлення та облік сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.

Підготовка до самостійного життя, соціальна адаптація, соціальний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

         Соціальна підтримка сімей, в яких під опікою/піклуванням виховуються діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування.

         Забезпечення соціальних заходів, спрямованих на вихід сімей із складних життєвих обставин.

         Здійснення соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями.

Здійснення соціально-профілактичної роботи щодо запобігання правопорушенням та соціально небезпечним хворобам у дитячому та молодіжному середовищі.

Очікувані результати:

Одержання населенням комплексу якісних соціальних послуг, у тому числі за місцем проживання.

Стабілізація кількості сімей, які перебувають у складних сімейних обставинах.

4.12. Захист прав та інтересів дітей

Проблемні питання:

Стабільно високою є кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які опинились в складних життєвих обставинах.

Існує тенденція до зростання кількості соціальних сиріт у громаді.

Необхідність розширення мережі дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей.

 

Основні напрями діяльності:

Захист прав та інтересів дітей.

Запобігання дитячій бездоглядності.

Захист прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Профілактика правопорушень серед дітей.

 

Очікувані результати:

Налагодження чіткої системи роботи по захисту законних прав дітей.

Зменшення кількості дітей, які перебувають поза сімейним оточенням, створення умов для запобігання соціальному сирітству.

 

4.13. Розвиток фізичної культури і спорту

Проблемні питання:

Відсутній дитячо-юнацький спортивний заклад у громаді.

Неналежне забезпечення вихованців спортивним інвентарем.

Недостатній розвиток в громаді інфраструктури для занять масовим спортом та оздоровчою фізичною культурою.

Слабке здоров'я підростаючого покоління.

 

Основні напрями діяльності:

Створення умов для фізичного виховання і спорту в усіх навчальних закладах та місцях масового відпочинку населення.

Організація та проведення спортивних змагань серед підростаючого покоління громади.

Пропаганда здорового життя.

 

Очікувані результати:

Розширення мережі інфраструктури для занять спортом.

Покращення умов для підготовки та виступу  спортсменів

Збільшення кількості учасників та призерів в районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях.

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ V.

         Основні завдання та механізми реалізації Програми соціального і економічного розвитку Райгородоцької сільської ради на 2019-2020 роки

 

Напрям 1 — “Розвиток економіки громади та залучення інвестицій”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансуван-ня

Надання підприємствам допомоги у пошуку джерел фінансування інноваційної діяльності та просуванні інноваційної продукції на ринку

 

Не потребує фінансування

 

Підтримка розвитку бізнесу

Розширення можливостей інформаційного забезпечення підприємців. Постійне інформування підприємців щодо змін у законодавстві з ведення бізнесу

 

Не потребує фінансування

 

Підтримка розвитку бізнесу

Подальший розвиток інфраструктури підтримки підприємництва, підвищення якості та розширення спектра послуг

 

Не потребує фінансування

Підтримка розвитку бізнесу, збільшення кількості підприємців

Підготовка презентаційних матеріалів з питань інвестиційного потенціалу Райгородоцької сільської ради (буклети, стенди тощо)

 

В межах фінансових можливостей

 

Зростання економіки громади

Розміщення інформаційно-презентаційних матеріалів про економічний потенціал сільської ради в засобах масової інформації

 

В межах фінансових можливостей

Збільшення кількості підприємців, створення нових робочих місць

Сприяння участі товаровиробників у виставково-ярмарковій діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності продукції, встановлення корисних ділових контактів

 

 

Не потребує фінансування

 

Підтримка розвитку бізнесу

Організація зустрічей делегацій офіційних осіб, представників ділових кіл іноземних держав з підприємцями громади

 

В межах фінансових можливостей

 

Підтримка розвитку бізнесу

Підтримка розвитку підприємництва у громаді: надати, у разі необхідності, на конкурентних засадах земельні ділянки під об’єкти комерційного призначення, у разі необхідності змінити цільове призначення землі під комерційні об’єкти, на звернення суб’єктів підприємницької діяльності, надати їм дозволи на реконструкцію приміщень для використання під бізнес

 

 

 

 

Не потребує фінансування

 

Збільшення кількості підприємців, створення нових робочих місць

Сприяння залученню зовнішніх інвестицій в малий та середній бізнес

Не потребує фінансування

Зростання економіки громади

Домогтися реєстрації підприємств, що розташовані на території громади, за місцем фізичної адреси та cтимулювати діяльність підприємництва направлену на збільшення кількості робочих місць

 

Не потребує фінансування

Збільшення кількості підприємців, створення нових робочих місць

Ефективне використання на території громади виробничих територій, приміщень, земельних ділянок з метою розвитку малого та середнього бізнесу

 

Не потребує фінансування

Збільшення кількості підприємців, створення нових робочих місць

Участь у програмах міжнародної технічної допомоги, міжнародного співробітництва щодо залучення коштів для фінансування інвестиційних проектів

 

Не потребує фінансування

Поширення інформації про економічний потенціал громади серед потенційних інвесторів, залучення іноземних інвестицій

Домогтися сплати податків підприємствами, що розташовані на території сільської ради, за місцем фактичного розташування

 

Не потребує фінансування

Зростання економіки громади

Проводити роз’яснювальної роботи серед роботодавців щодо недопустимості використання робочої сили з порушенням трудового законодавства

 

Не потребує фінансування

Зростання економіки громади

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрям 2 — “Освіта”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

 

Проведення поточних ремонтів закладів освіти громади:

заміна вікон, встановлення дит.майданчиків, огородження, водопостачання, водовідведення, відкриття додаткових груп в ЗДО громади

 

500,0

 

300,0

 

200,0

Забезпечення приміщень шкіл та садочків до естетичного стану, дрібний та поточний ремонт

Оснащення мультимедійними засобами, комп'ютерною технікою та оргтехнікою закладів освіти територіальної громади

 

 

200,0

 

 

-

 

 

200,0

Використання в навчанні та розвитку дітей сучасних методів отримання інформації

Виготовлення технічної документації та проведення робіт по водогінній мережі до закладів освіти Андріяшівського старостинського округу

 

500,0

 

300,0

 

200,0

Забезпечення якісною питною водою заклади освіти

Проведення заходів енергозбереження  в дошкільному навчальному закладі с.Райгородок, а саме: капітальний ремонт теплової мережі та внутрішньої системи опалення Райгородоцького ЗДО «Оленка» с.Райгородок Бердичівського району Житомирської області (КОРИГУВАННЯ)

 

 

1300,5

 

 

1300,5

 

 

 

Встановлення твердопаливного котла та системи опалення в приміщенні дитячого садка

Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Райгородоцького ліцею імені В.К.Олійникав (опорна школа) Бердичівського району, Житомирської області за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с. Райгородок, вул. Соборна, 18

 

 

 

 

9344,8

 

 

 

 

935,0

 

 

 

 

8409,8

Проведені заходи з енергозбереження - термосанація

Державна програма «Спроможна школа для кращих результатів» для відновлення харчоблоку та їдальні Райгородоцького ліцею імені В.К.Олійника Бердичівського району Житомирської області

 

 

 

1000,0

 

 

 

100,0

 

 

 

900,0

Створення належних умов для забезпечення якісним харчуванням

Облаштування укриттів для здобувачів освіти Романівського ліцею, Бистрицького ліцею та Бистрицького ЗДО «Сонечко»

1400,0

 

1400,0

Створення належних умов для забезпечення безпечної освіти

В рамках реалізації проекту право на отримання грошової допомоги за рахунок коштів ЮНІСЕФ мають опорні заклади заклади загальної середньої освіти для вирішення таких питань:

-закупівля обладнання для шкільних їдалень (придбання холодильників, плит, меблів тощо);

-здійснення поточного ремонту шкільних їдалень з метою покращення гігієни, зокрема ремонту водопровідних, вентиляційних, електричних мереж та підлоги).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

148,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

148,0

Створення належних умов для забезпечення якісним харчуванням

Реконструкція адмінбудівлі під ЗОШ І-ІІІ ступенів на 144 місця в с.Бистрик Бердичівського району Житомирської області (КОРИГУВАННЯ)

64000,0

    6400,0

57600,0

Завершення капітального будівництва загальноосвітньої школи

Всього:

78 393,3

9 335,5

69 057,8

-

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрям 3  — “Розвиток земельних відносин та землевпорядкування територій”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

Виготовлення документації із  землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, на яких розміщуються об’єкти комунальної власності Райгородоцької сільської ради 

 

77,0

 

77,0

 

-

Впорядкування документації та будівництво нових об’єктів комунальної власності сільської ради

Виготовлення технічної документації з нормативно грошової оцінки земельних ділянок в межах території Райгородоцької сільської ради, а саме Озадівського старостинського округу Бердичівського району Житомирської області

94, 80

94,8

 

Оновлення нормативно грошової оцінки земель на території Озадівського старостинського округу

Виготовлення проектів землеустрою щодо відведення
земельних ділянкок у користування на умовах оренди за результами земельних
торгів 

50,0

 

50,0

Впорядкування території Райгородоцької сільської ради

Виготовлення паспортів водних об’єктів (став) 

35,0

35,0

 

Впорядкування документації нових об’єктів комунальної власності сільської ради

Виготовлення генерального плану села Романівка Райгородоцької сільської ради  : Випуск  матеріалів генерального плану 

44,7

44,7

 

Впорядкування території Райгородоцької сільської ради

Виготовлення генерального плану села Райгородок Райгородоцької сільської ради

300,00

300,0

 

Впорядкування території Райгородоцької сільської ради

Складання схеми планування території сільської ради (топографічна зйомка населених пунктів, інша містобудівна документація)

1000,0

300,0

700,0

Впорядкування території Райгородоцької сільської ради

Проведення інвентаризації земельних ділянок під приміщеннями, які перебувають у комунальній власності Райгородоцької сільської ради

 

В межах фінансових можливостей

Реєстрація права власності на приміщення комунальної власності

Всього:

1601,5

851,5

750,0

 

           

 

 

Напрям 4 — “Дорожньо-транспортний комплекс”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

Поточні ремонти вуличних доріг на території Райгородоцької сільської ради

В межах фінансових можливостей

Покращення стану доріг та створення безпечних умов для населення

Послуги спеціалізованої дорожньої техніки для утримання доріг населених пунктів громади в зимовий період

В межах фінансових можливостей

Покращення інфраструктури та створення безпечних умов для населення

Виготовлення проектно-кошторисної документації на інші капітальні ремонти доріг місцевого значення з метою покращення стану доріг

В межах фінансових можливостей

Покращення стану доріг та створення безпечних умов для населення

         

 

         Напрям 5 — “Благоустрій території та поліпшення стану довкілля”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

 

Заміна контейнерів для сміття в багатоквартирних будинках с.Мирне

В межах фінансових можливостей

Покращення санітарного та естетичного стану території

Облаштування сміттєзвалищ (підгортання, обваловка) в населених пунктах громади

 

В межах фінансових можливостей

Забезпечення порядку та дотримання екологічних норм

Облаштування громадських кладовищ та братських могил, ремонт пам’ятних обелісків воїнам- визволителям

В межах фінансових можливостей

Покращення санітарного та естетичного стану території

Обрізка, кронування дерев  та інших зелених насаджень в населених пунктах громади

В межах фінансових можливостей

Покращення санітарного та естетичного стану території

 

 

 

Будівництво мережі водопостачання у с.Маркуші Бердичівського району.

 

 

 

1980,0

 

 

 

1000,0

 

 

 

980,0

Покращення інфраструктури та забезпечення енергоефектив-ності закладів комунальної власності

 

Будівництво мережі водопостачання у с.Романівка, с.Бенедівка Бердичівського району2 300,0 тис.грн.

 

3 300,0

1000,0

2300,0

Покращення інфраструктури та забезпечення енергоефектив-ності закладів комунальної власності

Всього:

5280,0

2000,0

3280,0

-

               

 

Напрям 6 — “Соціальний захист населення”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

Забезпечити продуктивну роботу  Центру надання адмінпослуг, соціальних послуг

 

Не потребує

фінансування

Покращення умов життя соціально вразливих верств населення

Уточнювати чисельність
мешканців громади, що потребують
соціальної підтримки: дітей-сиріт,
багатодітних сімей, одиноких
пристарілих, людей, що опинилися
в кризових ситуаціях

 

 

Не потребує

фінансування

Покращення умов життя соціально вразливих верств населення

Створити рівні соціальні
можливості особам з особливими
потребами та соціальним статусом -
інвалідам, людям похилого віку,
дітям-сиротам

 

Не потребує

фінансування

Покращення умов життя соціально вразливих верств населення

Залучення волонтерів та працівників громади до роботи у сфері надання соціальних послуг

 

Не потребує

фінансування

Покращення умов життя соціально вразливих верств населення

Залучення благодійних коштів, матеріальних ресурсів підприємств, установ всіх форм власності для надання матеріальної та натуральної допомоги мало захищеним верствам населення

 

 

Не потребує

фінансування

 

Залучення благодійних коштів

Вивчення житлово-побутових умов проживання малозабезпечених верств населення з метою надання різних видів допомоги

 

Не потребує

фінансування

Надання допомоги

         

Напрям 7 — “Охорона здоров'я”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

Проведення інформаційної та роз'яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя

 

Не потребує

фінансування

Покращення стану фізичного здоров'я населення

Проводити фізкультурно-оздоровчі
заходи, спрямовані на боротьбу із
алкогольною, тютюновою та
наркотичною залежністю

 

В межах фінансових можливостей

Покращення стану фізичного здоров'я населення

Пропагувати проходження
рентгенологічного та інших
профілактичних обстежень
мешканців громади

 

Не потребує

фінансування

Покращення стану фізичного здоров'я населення

Проведення заходів по імунопрофілактиці та туберкулінодіагностиці

 

В межах фінансових можливостей

Забезпечення доступності медичної допомоги для населення

         

Напрям 8 — “Культура”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

Залучення мешканців громади до проведення державних, національних та релігійних свят, пропагувати національні інтереси та
збереження традицій; виховувати шанобливе ставлення до
історичного минулого свого населеного
пункту та держави в цілому

 

 

Не потребує

фінансування

 

Організація дозвілля населення, національно-патріотичне виховання

Проведення поточних ремонтів будинків культури та клубів громади

200,0

200,0

-

 

Капітальний ремонт частини приміщення будинку культури для розміщення центру надання адміністративних послуг «Цент ДІЯ»за адресою:  вул.Соборна,18а  в с.Райгородок Бердичівського району Житомирської області.

11 680,8

1 200,0

10 480,8

Покращення інфраструктури та забезпечення енергоефектив-ності закладів комунальної власності

Реконструкція парка культури та відпочинку с.Райгородок

8000

1000,0

7000,0

Покращення інфраструктури та відновлення культурної спадини 

Всього:

19880,8

2400,0

17480,8

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрям 9 — “Молодіжна і сімейна політика, соціальна робота з сім'ями, дітьми та молоддю, захист прав та інтересів дітей, розвиток фізичної культури і спорту”

тис. грн

 

 

 

Перелік заходів

Обсяги та джерела фінансування

 

Очікуваний результат від реалізації

заходу

 

Всього, тис. грн

у тому числі

місцевий бюджет

інші джерела фінансу-вання

Встановлення спортивного майданчику для фізичного виховання і масового спорту в усіх типах навчальних закладів та місцях масового відпочинку населення

В межах фінансових можливостей

Розвиток фізичної культури та спорту, покращення стану здоров'я

Впровадження комплексу заходів, спрямованих на популяризацію серед молоді здорового способу життя

Не потребує

фінансування

Зменшення захворюваності серед молоді

Здійснення соціальної підтримки дітей, у першу чергу тих, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки

 

В межах фінансових можливостей

Захист прав

та

 інтересів дітей

Запровадження дієвого механізму протидії насильству в сім’ї та торгівлі людьми

Не потребує

фінансування

Зменшення виявлених фактів насильства у сім'ї

Придбання житла дітям, позбавлених батьківського піклування за рахунок державної програми

1000,0

250,0

750,0

Захист прав

та

 інтересів дітей

Всього:

1000,0

250,0

750,0

 

Розділ VI.

         Ризики та можливі перешкоди

         Можливі виклики та загрози сталому економічному зростанню, що можуть призвести до негативних наслідків в економіці громади:

         Серед найбільших зовнішніх перешкод можна визначити:

         - ведення бойових дій на території  України, внаслідок повномасштабної війни з боку російської федерації;

         - згортання інвестиційних процесів, посилення девальваційних очікувань національної валюти, відтоку депозитних коштів через втрату довіри населення до банківських установ;

         - нестабільність кон’юнктури на світових ринках та зниження світових цін на продукцію основних статей вітчизняного експорту;

         - високу експортну залежність української економіки, погіршення умов та уповільнення темпів зростання виробництва;

 

         До внутрішніх чинників, які можуть призвести до перешкод у розвитку економіки слід віднести:

         - втрати податкових надходжень через значну кількість збиткових підприємств та “нульовиків”, зростання податкового боргу, що призведе до незабезпечення фінансовими ресурсами надходжень до бюджету та скорочення фінансування окремих програм;

         - падіння курсу національної валюти;

         - зростання податкового боргу через недостатність обігових коштів у платників;

         - отримання збитків від господарської діяльності бюджетоформуючими платниками, зменшення прибутковості підприємств;

         - несприятлива цінова ситуація на ринку сільгосппродукції, паливно-мастильних матеріалів та інших матеріально-технічних ресурсів;

         - низький рівень купівельної спроможності населення;

         - обмеженість фінансових ресурсів (відсутність дешевих кредитів), недостатня державна підтримка аграрної галузі;

         - низька інвестиційна привабливість та можливість розширення масштабів залучення іноземного капіталу;

         - зменшення можливості інвестування галузей економіки за рахунок внутрішніх ресурсів;

         - відсутність механізмів спрямування експортних прибутків на оновлення виробництва, низька продуктивність праці;

         - виділення коштів субвенцій з бюджетів усіх рівнів наприкінці календарного року, що практично унеможливить повне їх використання в цьому році;

         - низькі темпи впровадження енергоощадних технологій в енергетиці та низькі темпи зниження втрат в електромережах;

         - непривабливість сільськогосподарських товаровиробників, як клієнтів комерційних банків, через залежність їх господарювання від природно - кліматичних умов, відсутність страхування ризиків, можливість неповернення кредитів;

         - нерозвиненість інфраструктури експорту зерна, олійних культур та іншої продукції агропромислового комплексу;

         - недосягнення запланованих темпів росту обсягів виробництва та реалізації продукції;

         - розширення пільг у податковій сфері;

         - зниження рівня розрахунків за спожиті енергоносії в зв’язку із підвищенням їх вартості та зниженням платоспроможності споживачів.

 

 

 

 

 

        

 

Розділ VII.

Контроль за ходом реалізації Програми

Сесія Райгородоцької сільської ради визначає першочерговість виконання заходів з урахуванням пріоритетних напрямків Програми і наявності фінансових та інших ресурсів.

Основні показники та окремі заходи Програми можуть коригуватися з урахуванням соціально-економічної ситуації в громаді та суспільстві з відповідним погодженням у встановленому порядку з Житомирською обласною радою, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та іншими центральними органами виконавчої влади.

Механізм реалізації заходів та контроль за виконанням Програми передбачає:

· постійний моніторинг виконання основних показників та заходів;

 · щоквартальний розгляд питання про хід виконання Програми на засіданнях виконавчого комітету Райгородоцької сільської ради, при потребі – на засіданнях сесії Райгородоцької сільської ради;

· підготовку розпорядчих документів Райгородоцької сільської ради з питань її виконання;

· відповідальність виконавців, що беруть участь у реалізації заходів.          Координацію діяльності виконавців Програми здійснює відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, загальний відділ Райгородоцької сільської ради.     

 Райгородоцької сільська рада у межах своєї компетенції вирішуватиме питання місцевого самоврядування, виходячи з інтересів територіальної громади, та здійснюватиме функції і повноваження місцевого характеру на основі активної участі кожного члена виконкому, кожного депутата сільської ради.

 

 

Секретар сільської ради                                         Світлана БАРАНОВСЬКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь