Головне управління Пенсійного фонду інформує
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!
Відповідно до Протоколу №3 та №4 позачергового засідання виконавчого комітету комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Бердичівської міської ради Житомирської області
прийом громадян в період надвичайної ситуації Бердичівським відділом обслуговування громадян (сервісним центром) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
буде проводитися в телефонному режимі та шляхом дистаційного обслуговуванням
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!
Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в “один дотик”;
отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
подати звернення (пропозицію тощо);
активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати ( з 8-00 до 17-00) до
Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр)
(04143) 2-71-58, (04143) 2-50-67
+380662663857, +380682742132
+380976488794, +380961036819
+380679033818, +380983657883
+380982283416
А також на номери «гарячих» телефонних ліній Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
24 - 66 – 98 22 – 87 – 05
Виплата пенсій проводиться в плановому режимі